تاریخ انتشار۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۹:۲۲
کد مطلب : 235941
امام جمعه دیواندره:

روز قدس نمادی برای نشان دادن اقتدار جهان اسلام و وحدت مسلمانان است

امام جمعه دیواندره بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: روز قدس نمادی برای نشان دادن اقتدار جهان اسلام و وحدت مسلمانان است.
روز قدس نمادی برای نشان دادن اقتدار جهان اسلام و وحدت مسلمانان است
 ماموستا عبدالحمید حسنی در گفت و گو با خبرنگار تقریب در سنندج با اشاره به شرایط ویژه راهپیمای روز قدس گفت : لازم است که تمامی اقشار مختلف مردم و طیف های سیاسی و اجتماعی در آن حضوری گسترده داشته باشند.
وی افزود: روز قدس برای مسلمان جهان از قداست خاصی برخوردار است و باید با عظمت و شکوه خاصی گرامی داشته شود.
امام جمعه دیواندره خاطرنشان کرد: روز قدس هم افتخار حضرت امام(ره) و هم ضرورت جهان اسلام است و باید به شکل ویژه به آن پرداخته شود و این وظیفه ما ایرانیان را دوچندان می کند.
ماموستا حسنی افزود: رژیم منحوس صهیونیستی و حامیان مستکبر این رژیم کودک کش با استفاده از توان تبلیغاتی و رسانه ای خویش در راستای انحراف افکار جهانیان از مسئله فلسطین هستند و این امر وظیفه ما را برای برگزاری هرچه باشکوه تر راهپیمایی روز جهانی قدس سنگین تر می کند.
وی اظهار داشت: روز قدس دیگر از بعد ملی خارج شده و بعد بین ‌المللی پیدا کرده است و با توجه به اینکه چند سالی است که بیداری اسلامی در منطقه شکل گرفته و ادامه دارد لذا برگزاری مراسم روز قدس از اهمیت ویژه برخوردار است.
امام جمعه دیواندره گفت: در این برهه زمانی که آرمان های مردم مظلوم فلسطین مورد هجمه دشمنان اسلام قرار گرفته است باید همه مسلمانان آزادی خواه دنیا به یاری مردم بی دفاع فلسطین بپردازند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در کشورهای عربی منطقه نیز علی رغم وجود حکام مرتجع و فاسد شاهد وجدان های بیداری در بین مردمان این کشورها هستیم و همین امر موجب زنده نگاه داشتن آرمان های قدس شریف در منطقه شده است و این امر خوشایند آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست.
 ماموستا حسنی در پایان سخنان خود افزود: خوشبختانه مردم متدین کردستان در راهپیمایی ‌ها حضوری گسترده دارند و انتظار می رود این حضور دشمن شکن بازتاب گسترده ای داشته باشد و رسانه ها بیشتر به آن بپردازند.
https://taghribnews.com/vdcbasb58rhbf9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی