تاریخ انتشار۱۲ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 200345
حسین امیرعبداللهیان؛

رژیم صهیونیستی مروج تروريسم دولتي در منطقه و جهان است

معاون عربي و افريقاي وزيرامورخارجه، حادثه دلخراش آتش زدن نوزاد فلسطيني را يکي از ميليون‌‌ها جنايات رژيم کودک کش صهيونيستي در ده‌هاي گذشته دانست و آن را محکوم کرد.
رژیم صهیونیستی مروج تروريسم دولتي در منطقه و جهان است

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) حسين اميرعبداللهيان در مصاحبه با خبرگزاري صداوسيما افزود: رژيم صهيونيستي رژيمي نامشروع است که به همين عنوان شناخته شده که مروج تروريسم دولتي در منطقه و جهان است و به علت رفتار جنايتکارانه اش به عنوان رژيمي کودک کش شناخته شده است.

وي گفت: آنچه به ريشه ناامني ها در منطقه ما برمي گردد اقدامات رژيم نامشروع صهيونيستي است و متاسفانه اين اقدامات  در سايه سکوت مجامع بين المللي و حمايت  برخي از کشورهاي مدعي دفاع از حقوق بشر صورت مي گيرد .

معاون عربي و افريقاي وزيرامورخارجه با تاکيد بر ادامه حمايت هاي قوي جمهوري اسلامي ايران  از مردم فلسطين  افزود: معتقديم آنچه تکليف فلسطين و مردم اين کشور را روشن خواهد کرد ادامه مقاومت و راهکار دموکراتيک سياسي مبني بر برگزاري رفراندوم در همه سرزمين تاريخي فلسطين با مشارکت  مسلمانان، يهوديان و مسيحيان است .

اميرعبداللهيان هشدارداد: در غير اين صورت با سکوت برخي کشورهاي منطقه و برخي حاميان رژيم صهيونيستي هر روز بايد جهان شاهد تکرار چنين جنايات و اقدامات رژيم صهيونيستي در نسل کشي عليه فلسطينيان باشد.
 
https://taghribnews.com/vdcbagb5srhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی