تاریخ انتشار۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : 210542

انهدام 237 موضع تروریست ها و پناهگاه اصلی داعش در تدمر

سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اعلام انهدام 237 موضع گروه تروریستی درحملات هوایی دوشنبه درسوریه، گفت: دراین حملات پناهگاه اصلی و زیرزمینی داعش در شهر تدمر نیز نابود شد.
انهدام 237 موضع تروریست ها و پناهگاه اصلی داعش در تدمر
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ژنرال "ایگور کونا شنکوف" گفت: پناهگاه اصلی داعش با بمب سنگرشکن نفوذی هدف قرار گرفت و تمامی تجهیزات و امکانات آن منهدم شد.

وی افزود: دو آتشبار زرهی و همچنین مراکز و مواضع مختلف تروریستها در مناطق لاذقیه، حما، حمص، دمشق و رقه که بر اساس اطلاعات ماهواره ای کشف شده بود بمباران شد.

وزارت دفاع روسیه همچنین صبح سه شنبه اعلام کرد پیشروی های ارتش سوریه در چند جبهه حساس همراه با حملات جنگنده های روسی علیه مواضع تروریست ها به ویژه داعش، ادامه دارد.

شبکه تلویزیونی "زویوزدا" وابسته به وزارت دفاع روسیه با اعلام این خبر، افزود: جنگنده های سوخو با انهدام مواضع حساس تروریستها توانستند، فرصت بیشتری را برای پیشروی نظامیان سوری در مناطق تحت تسلط تروریستها فراهم کنند.

بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، تصاویر ماهواره ای و همچنین ثبت اطلاعات میدانی نشان می دهد که عملیات همزمان بمباران مواضع تروریست ها و پیشروی نظامیان سوری که بیشتر در اطراف حلب، حمص و حما صورت گرفته، موجب فراری دادن و کشته شدن شمار زیادی از تروریستها و همچنین آزادسازی بخش های وسیعی از خاک سوریه شده است.

روسیه در چارچوب قراردادهای همکاری نظامی خود با سوریه، حدود  50 فروند جنگنده سوخو، چندین بالگرد جنگی میل 24 و مجموعه ای از رزمناوها، یک ناو تجسسی و همچنین پهپادها را در خاک این کشور برای مبارزه علیه تروریست ها به کار گرفته است.

روسیه اعلام کرده که این همکاری ها در چارچوب مقررات بین المللی و برای اجرای قرارداد همکاری با دولت قانونی سوریه آغاز شده است و ادامه خواهد یافت.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، در جریان عملیات هوایی این کشور در سوریه ظرف یک ماه گذشته بیش از دو هزار موضع تروریست ها به ویژه داعش منهدم شد.
https://taghribnews.com/vdcbagb55rhb8sp.uiur.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی