تاریخ انتشار۲۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب : 299941
ولایتی در جمع خبرنگاران:

نماینده آمریکا در سازمان ملل مانند ترامپ حرف‌های مضحک می زند/ رئیس جمهوری فرانسه نوچه آمریکا است

رئیس هیأت مؤسس دانشگاه آزاد گفت: نماینده آمریکا در سازمان ملل کمترین اطلاعات علمی در حوزه موشکی ندارد، بنابراین ادعاهای مضحک درباره ایران مطرح می‌کند.
نماینده آمریکا در سازمان ملل مانند ترامپ حرف‌های مضحک می زند/ رئیس جمهوری فرانسه نوچه آمریکا است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علی‌اکبر ولایتی، رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد در حاشیه گردهمایی معاونان پژوهشی این دانشگاه در جمع خبرنگاران در رابطه با ادعای نمایندگان آمریکا در مورد ایران و یمن گفت: متوجه نشدیم خانمی که نماینده ایالت متحده آمریکا است متخصص حوزه بین‌الملل است یا موشکی، چیزی را نشان داده و گفته ایرانی‌ها این کار را کرده‌اند، این فقط یک ادعا است که نشان می‌دهد این فرد حداقل اطلاعات علمی لازم را هم ندارد و حتی ادب را هم رعایت نمی‌کند و مانند رئیسش است زیرا مثل ترامپ حرف‌های بی‌پایه و مضحک می‌زند،‌ جمهوری اسلامی به هیچ وجه موشکی به یمن نداده است.
 
وی درمورد موضع‌گیری ایران در برابر فرانسه نیز گفت: فرانسه متاسفانه از ابتدای انقلاب تاکنون کمتر صداقت نشان داده و استفاده از عده‌ای افراد مزدور و منافق که فسیل‌هایی از چند دهه قبل هستند و به کشورشان خیانت کرده‌اند از کارهای فرانسه است که این کار یک اسلحه کهنه بی‌مصرف است.
 
ولایتی گفت: فرانسه اگر می‌خواهد به دنبال حیثیت بین‌المللی باشد نباید تابع محض آمریکایی‌ها باشد و باید یاد بگیرد که نوچه ترامپ در اروپا نباشد زیرا در حال حاضر رئیس‌جمهور فرانسه نوچه ترامپ در اروپا است.
 
ولایتی در رابطه با اتحاد عربستان و رژیم صهیونیستی علیه ایران، گفت: نه عربستان سعودی عددی است و نه رژیم صهیونیستی، ارتباط اینها نیز مربوط به دیروز و امروز نیست، بلکه از ابتدای تاسیس وابستگان به غرب در رژیم سعودی با صهیونیست ارتباط داشتند که حالا ارتباطشان را آشکار کردند و آنها فکر می‌کنند با همکاری صهیونیست می‌توانند علیه ایران اقدام کنند ولی اگر صهیونیست قدرت داشت دور شهرک‌ها دیوار نمی‌کشید.
 
وی در رابطه با اینکه می‌گویند رئیس‌جمهور در برابر تقسیم قدس به شرقی و غربی سکوت کرده است،‌ اظهار داشت: رئیس‌جمهور ما هر کجا مجال بوده است که راجع به فلسطین سخن بگوید کاملا از فلسطین حمایت کرده و علیه صهیونیست سخنرانی داشته ولی بدون تردید فلسطین متعلق به فلسطینی‌ها است و قدس پایتخت فلسطین است و قدس هرگز پایتخت اسرائیل نیست،‌ قدس متعلق به فلسطین و فلسطینی‌ها است.
 
https://taghribnews.com/vdcba9b58rhb99p.uiur.html
مرجع : فارس
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی