تاریخ انتشار۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۲
کد مطلب : 221342

دعوت علماء اهل سنت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن/ پیروزی انقلاب اسلامی شروعی طلایی برای مردم اهل سنت بود

جمعی از علمای اهل سنت سیستان وبلوچستان 22 بهمن را روز تاریخی، نماد ایستادگی و وحدت و اتحاد ملت در مقابل طاغوت دانستند و از عموم مردم خواستند با حضور پرشور خود در این روز برگ زرین دیگری بر افتخاراتشان بیافزایند.
دعوت علماء اهل سنت از اقشار مردم برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن/ پیروزی انقلاب اسلامی شروعی طلایی برای مردم اهل سنت بود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، علما و بزرگان طوایف سراسر سیستان و بلوچستان با تاکید بر حضور در راهپیمایی پرشور روز 22 بهمن این راهپیمایی را تاثیر گذار تر از سالهای گذشته عنوان کردند.

"مولوی نذیر احمد سلامی" نماینده مردم اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با عصر هامون با بیان اینکه حضور در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه ملی است، از اقشار مختلف مردم خواست در این راهپیمایی عظیم حضور یابند.

وی با بیان اینکه ۲۲ بهمن شناسنامه و هویت ملت ایران است ، تصریح کرد: صلابت حضور مردم در این کنگره عظیم ملی، خاری در چشم استکبار است.
مولوی سلامی بیان کرد: ملت ایران بار دیگر با حضور فراگیر خود در راهپیمایی 22 بهمن وحدت خود را به نمایش بگذارند.
نماینده مردم اهل سنت در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروزه ملت ایران آزادی دارند و خود بر سرنوشتشان تصمیم می گیرند، افزود: در زمان شاه انتخاباتی در کار نبود بلکه همه چیز انتصابی بود، اما امروزه مردم خود حق انتخاب دارند و افرادی انتخاب می شوند که از بطن مردم هستند.


مدرس حوزه علمیه اهل سنت زاهدان گفت: ملت ایران سی و پنج سال قبل با بیعت کردن با امام راحل و نظام و اسلام ناب محمدی (ص) این انقلاب را به وجود آوردند و چون این نظام و انقلاب به اراده و محبت و ایمان مردم متکی است، خود مردم این گونه سالگرد ها را رونق می بخشند.
"مولوی یوسف گرگیچ" ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: بهترین پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکا وحدت مسلمانان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ، حمایت از ولایت فقیه ، اعتنا نکردن به صحبت های دشمن است.
وی ادامه داد: علت پایبندی مردم به این انقلاب پس از گذشت سی و پنج سال از آن اسلامی بودن این انقلاب و مردم سالاری است چرا که در نظام اسلامی مردم نقش بسزایی ایفا می کنند و حکومت را اداره می کنند.


امام جمعه نصرت آباد در گفت وگو با زاهدانه من، دعوت از مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: آحاد مردم اعم از شیعه و سنی باید به وظیفه خود که حضور پرشور در راهپیمایی است، عمل کنند.
"مولوی جان داد نارویی" با بیان اینکه سی و هفت سال از عمر انقلاب اسلامی سپری شده است، افزود: مردم نباید اتفاقاتی که به دست رژیم منحوس پهلوی در ایران رخ داده است را فراموش کنند، لذا با حضور در راهپیمایی 22 بهمن باید آرمان ها و ارزش های انقلابی را به نسل جوان منتقل کنیم.
وی افزود: امسال نسبت به سال های قبل مردم باید از همیشه با قدرت و صلابت بیشتری شعار "مرگ برآمریکا" را فریاد بزنند، زیرا هیچگاه دشمنی ما با آمریکا از اذهان عمومی پاک نخواهد شد.

امام جمعه اهل سنت میرجاوه هم ضمن دعوت مردم به حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: بهترین پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکا وحدت مسلمانان، حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت از ولایت فقیه، اعتنا نکردن به صحبت های دشمن است.
مولوی ریگیان پور گفت: امسال حضور در راهپیمایی 22 بهمن با سالهای دیگر بسیار متفاوت است و مردم باید با شور و نشاط بیشتری در صحنه حاضر شوند، زیرا با توجه به دو انتخابات پیش رو دشمن به فکر تفرقه افکنی است.
وی افزود: ملت ایران اعم از شیعه و سنی همه در راهپیمایی شرکت خواهند کرد زیرا برای این انقلاب و آزادی خون هزاران شهید ریخته شد تا ما امروز این آسایش و راحتی را داشته باشیم.
ریگیان پور تصریح کرد: توافقات برجام مانع گفتن شعار "مرگ بر آمریکا" نخواهد شد، بلکه کوبنده تر این شعار را سر خواهیم داد تا دشمن فکر نفوذ در این کشور را از سر خود بیرون کند.


"مولوی سید محمد درتکیده" از علمای اهل سنت چابهار هم گفت: سی و هفت سال پیش مردم قیام کردند و خون خود را در راه پیروزی انقلاب اسلامی نثار کردند لذا ما وظیفه داریم در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و حق خون شهدا را ادا کنیم.
وی بیان داشت: با حضور در این راهپیمایی به دشمنان نشان می دهیم که ملت ایران هنوز بیدار و هوشیار است و در مقابل کوچکترین هجمه دشمنان ایستادگی خواهد کرد و هیچگاه صحنه را ترک نمی کند.

سید محمد درتکیده افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن باید ادامه دهنده راه شهدا و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی باشند.
مولوی درتکیده ضمن دعوت از مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان داشت: شعار " مرگ بر آمریکا" هیچ تغییری نخواهد کرد بلکه امسال کوبنده تر این شعار را فریاد خواهیم زد.


"مولوی عبدالمالک ملکی پور" در گفتگو با طلوع کنارک ضمن تبریک بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه وفاداری ملت به آرمان های نظام بوده و باید هرچه باشکوهتر برگزار شود.
وی با اشاره به خدمات چندین ساله انقلاب در بین جامعه اهل سنت، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی شروعی طلایی برای مردم اهل سنت و همه ایران بود.
امام جمعه اهل سنت کنارک، ادامه داد: اگر امروزه اهل سنت نمایندگانی از این طیف به مسجد می فرستند در نتیجه پیروزی انقلاب و خون کسانی که در این راه جانشان را فدا کردند، هست.
وی حضور گسترده مردم در راهپيمايي يوم الله ۲۲ بهمن را نشان دهنده عزت، اقتدار و نماد وحدت ملت دانست و بیان داشت: زن و مرد، پير و جوان همه بايد با شور و نشاط هميشگي در راهپيمايي شركت كنند .
امام جمعه اهل سنت کنارک، تاکید کرد: بدون شک حضور گسترده مردم در این راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل و انقلاب اسلامی نمایشی عظیم از وحدت و یکپارچگی ملت غیور ایران اسلامی خواهد بود.

مولوی نهنگی امام جمعه موقت بخش زرآباد شهرستان کنارک نیز با اشاره به اینکه مردم زرآباد همیشه در صحنه های مختلف سیاسی اجتماعی حضوری فعال دارند،اظهار داشت: روز 22 بهمن با سردادن شعارهای ضد استکباری مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد.
وی با اشاره به اینکه اجرای برجام، قدرت ایران را نشان داد و زورگویان را بر سر میز مذاکره آورد،گفت: اما شعار برگ بر آمریکا فراموش نمیشود.
مولوی نهنگی، تصریح کرد: ۲۲ بهمن ماه یادآور روزهای بیدارشدن ملت ایران در برابر حاکمیت ظلم و فساد است.
 
"مولوی یاسین دشتی" نیز ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: از کلیه مردم اهل سنت و تشیع بندر کنارک و سراسر کشور می خواهم تا در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضوری پر رنگ داشته باشند.
وی افزود: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر سلاح کوبنده ای در به زانو در آوردن بدخواهان نظام و پاسخ به یاوه گویی های سران آمریکایی است.
مدرس مکتب سیدآباد کنارک، ادامه داد: رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی، بیداری مردم، عزم و اراده و بصیرت ملت و رهبریت واحد است.
مولوی دشتی تاکیدکرد: تا وقتی که سایه مقام معظم رهبری بر سرمان است، هیچگاه شکست نخواهیم خورد و همیشه عزت مندانه زندگی خواهیم کرد.
https://taghribnews.com/vdcba8b55rhb5fp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی