تاریخ انتشار۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۲
کد مطلب : 196648

يمن همچنان آماج حملات هوایی/ شليک موشک اسکاد به پايگاه عربستان

مردم يمن همچنان شب و روزشان را در آتش و خون ناشي از بمباران هاي جنگنده هاي رژيم آل سعود سپري مي کنند.
يمن همچنان آماج حملات هوایی/ شليک موشک اسکاد به پايگاه عربستان

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) دوشنبه شب علاوه بر بمبارانهاي معمول مناطق مسکوني و زيرساختها که شماري شهيد و زخمي برجاي گذاشت، انفجار يك خودروي بمب گذاري شده در مجلس عزاي قربانيان بمبارانها در صنعا جان دستكم 28 نفر را گرفت.

بيشتر شهدا زنان وکودکان هستند. مسئوليت اين اقدام تروريستي را گروه تکفيري تروريستي داعش برعهده گرفت.

درحملات ديروز عربستان يك مجتمع سازمان ملل در عدن نيز هدف قرارگرفت كه بان كي مون دبيركل سازمان ملل بلافاصله واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

از سوي ديگر نيروهاي مردمي جنبش انصارالله بامداد امروز با شليک يک فروند موشک اسکاد به سمت پايگاه موشكي السليل در استان رياض بارديگر قدرت موشکي خود را به نمايش گذاشتند.

خبر ديگر اينکه شاخه القاعده در يمن تخريب مساجد ، مقبره ها ، گنبدها و اماکن مذهبي و مقدس در شهر مکلاي يمن را در دستورکار قرار داده است.

به گزارش شبکه تلويزيوني الميادين عناصر القاعده در تازه ترين اقدام ، مقبره حبيب محمد بن صالح را در منطقه « الشحر » در شهر مکلا منفجر کردند.
آنان همچنين مردم را از نزديک شدن به دو زيارتگاه در مسجد النور در منطقه قديم مکلا منع مي کنند.
قدمت اين مساجد به سيصد سال مي رسد.  
مساجد شهر مکلا ديگر شاهد تغيير و تحولات ماه مبارک رمضان نيستند چون عناصر القاعده اجازه نمي دهند که مردم مانند سال هاي گذشته مراسم و آيين رمضاني خود را به جا آورند. عناصر القاعده به تخريب تمدن و تاريخ و فرهنگ يمن مشغولند. 
 
https://taghribnews.com/vdcba0b8wrhb90p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی