تاریخ انتشار۲۷ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب : 156642

سوریه جنایتهای گروهک تروریستی «بوکو حرام» در نیجریه را محکوم کرد

دولت سوریه از جوامع بین المللی درخواست کرد تا هر چه سریعتر نسبت به مبارزه با گروهک تروریستی تکفیری بوکو حرام در نیجریه اقدام کند.
سوریه جنایتهای گروهک تروریستی «بوکو حرام» در نیجریه را محکوم کرد
به گزارش خبرگزای تقریب(تنا)، وزارت امور خارجه سوریه در بیاینه ای جنایتهای گروهک تکفیری تروریستی "بوکو حرام" در نیجریه را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: گروهک "بوکو حرام" وحشتناکترین جنایتهای تروریستی از قتل و کشتار و آوارگی را در حق شهروندان و دانش آموزان نیجریه و ارتش این کشور مرتکب می شوند که آخرین جنایت آنان منفجر کردن یک خودوری بمب گذاری شده در گاراژی واقع در حومه "آبوجا" پایتخت این کشور بوده است که به کشته شدن بیش از پنجاه نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر انجامید.

وزارت خارجه سوریه در ادامه اعلام کرد: دولت سوریه این انفجارهای تروریستی را محکوم و با مردم و دولت نیجریه اعلام همبستگی و با خانواده های قربانیان این حوادث ابراز همدردی می کند.

وزارت خارجه سوریه تأکید کرد: دولت سوریه از جوامع بین المللی می خواهد تا هر چه سریعتر نسبت به مبارزه با این گروهک تروریستی تکفیری وابسته به القاعده که صلح و امنیت بین الملل را با خطر مواجه کرده است، مبارزه کنند و عاملین و حامیان این جنایتها را مورد بازخواست قرار دهند.
https://taghribnews.com/vdcba0b85rhbs0p.uiur.html
مرجع : سانا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی