تاریخ انتشار۲۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۲
کد مطلب : 198899
رئیس شورای اجرایی حزب الله:

مقاومت از شيعه و سنی دفاع می كند

رئیس شورای اجرایی حزب الله با بیان اینکه امروز هیچ کسی جر صهیونیست‌ها از شر تروریست‌های تکفیری در امان نیست، اظهارداشت رزمندگان مقاومت از دین اسلام چه شیعه و چه سنی دفاع می‌کند.
مقاومت از شيعه و سنی دفاع می كند
به گزارش خبرگزاری تقريب(تنا)، شیخ نبيل قاووق شامگاه یکشنبه درسخنانی در شهرک «النفاخیة» گفت: مقاومتی که برخی‌ها می‌خواستند آن را به 20 سال گذشته برگردانند، امروز  20 سال به جلو حرکت کرده و بعد از گذشت 9 سال از پیروزی درجنگ 33 روزه توانست توان نظامی، سیاسی و محبوبیت مردمی‌اش را افزایش دهد. این در حالی است که «شیمون پرز» در سال 2006 می‌گفت با این جنگ عمر حزب الله را به پایان رساندیم.
 
شیخ نبیل با بیان اینکه مقاومت، پاسداری از اهالی لبنان در برابر خطر گروهک‌های تکفیری را ادامه می‌دهد، تاکیدکرد  حزب الله نبرد با تکفیری‌ها و تروریست‌ها در منطقه مرزی «عرسال» و ارتفاعات «رأس بعلبک» را با پیروزی به انجام خواهد رساند.
 
رئیس شورای اجرایی حزب الله با اشاره به نبرد رزمندگان مقاومت و نیروهای ارتش سوریه با تروریست‌ها در منطقه «الزبدانی» سوریه هم گفت: «نتیجه نبرد الزبدانی همانند سرنوشت نبرد القصیر (درسوریه)، یبرود و عسال الورد خواهد بود».
 
وی با اینکه هر کسی که بر پیروزی تروریست‌های تکفیری در سوریه و لبنان حساب کند، مرتکب اشتباه اخلاقی، انسانی و ملی شده است افزود: مقاومت اسلامی همانگونه که در نبرد با صهیونیست‌ها پیروز شد، امروز در نبرد با تکفیری‌ها نیز پیروزی جدیدی را رقم می‌زند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcb9wb89rhb9wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی