تاریخ انتشار۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۸
کد مطلب : 298492
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت پیرانشهر:

​اقدام اخیر ترامپ در خصوص قدس جنایت بزرگی است

تنا - استان آذربایجان غربی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت پیرانشهر گفت: بیت‌المقدس یکی از اماکن مقدس مسلمانان است که نباید در دست کفار قرار گیرد و این یک جنایت بزرگ است که بیت المقدس را پایتخت رژیم صهیونیستی قرار دهند.
​اقدام اخیر ترامپ در خصوص قدس جنایت بزرگی است
ماموستا محمدصالح هاشم آباد در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: اقدام اخیر ترامپ باعث شد مسلمانان متحدتر شوند.

وی افزود: با رسوایی آمریکا و رژیم صهیونیستی مسلمانان دنیا به ویژه اعراب متوجه خباثت این کشورها می شوند و بار دیگر همبستگی خود را حفظ می کنند.

هاشم آباد تاکید کرد: زمان آن فرا رسیده است تا دنیای اسلام در مقابل ظلم و جنایت استکبار به پا خیزند و جرثومه خبیث را از صحنه روزگار محو کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت پیرانشهر اضافه کرد: با توجه به جنایت هایی که آمریکا و اسرائیل با مسلمانان به ویژه مردم فلسطین انجام دادند، انتقال سفارت آمریکا از "تل‌آویو" همانند دیگر طرح های توطئه آمیز موضوع تازه ای نیست ولی روسای جمهور قبلی جرات نمی کردند و ترامپ به عنوان یکی از دیوانه های تاریخ این عمل را انجام داد.

هاشم آباد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی دشمن اسلام و انسانیت است و هرگونه جنایتی در حق مسلمانان، کودکان و زنان انجام می دهد، ادامه داد: کار ترامپ دیوانه برای معرفی قدس شریف به عنوان پایتخت اسرائیل باعث مشخص شدن ماهیت این غده سرطانی شد و همه مسلمانان یکپارچه برای مقابله با این اقدام بسیج می شوند.

 
https://taghribnews.com/vdcb9wb55rhb9ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی