تاریخ انتشار۸ دی ۱۳۹۵ ساعت ۸:۴۲
کد مطلب : 255192

برگزاری همایش سیرةالنبی(ص) در کشمیر

همایش سیرة‌النبی(ع) با حضور علمای سیاسی و دینی کشمیر در شهر سرینگر کشمیر برگزار شد.
برگزاری همایش سیرةالنبی(ص) در کشمیر
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از پایگاه خبری «KNSKashmir»، همایش سیرة‌النبی(ع) از سوی حزب عمل عوام جامو و کشمیر در مقر این حزب در شهر سرینگر برگزار شد و میرواعظ عمر فاروق، رئیس این حزب به همراه علما، اندیشمندان و اساتید سیاسی و دینی کشمیر در این همایش در مورد ابعاد مختلف زندگی پیامبر خاتم(ص) سخنرانی کردند.
 
میرواعظ در این همایش گفت: امروز به دلیل گرفتارشدن مسلمانان جهان در دام درگیری‌های داخلی و خارجی، دشمنان اسلام فرصت‌یافته‌اند اطمینان حاصل کنند که پیام حقیقی اسلام یعنی صلح و هماهنگی به مردم نمی‌رسد و در عوض تصویری نادرست از اسلام ارائه می‌شود.
 
فاروق افزود: مسلمانان باید از راه حقیقت که حضرت محمد(ص) نشان داده است، پیروی و از پیام پیامبر در همه ابعاد زندگی تبعیت کنند و آن را در زندگی فردی و اجتماعی به‌کار گیرند.
 
وی گفت: هدف از برگزاری همایش سیرة‌النبی، ترویج پیام نبوی و تأکید بر این واقعیت است که مسلمانان تنها در صورت پیروی از راه پیامبر (ص)، می‌توانند احترام و جایگاه حقیقی خود را باز یابند.
 
فاروق تأکید کرد: این وظیفه تک تک مسلمانان است که آموزه‌های پیامبر اسلام(ص) را در زندگی خود به کار گیرند و آن را به شیوه احسن ترویج کنند.
 
https://taghribnews.com/vdcb9sb55rhbs8p.uiur.html
مرجع : ایکنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی