تاریخ انتشار۱۷ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۸:۵۱
کد مطلب : 173292
آیت الله عیسی قاسم:

پدیده تروریسم و گسترش آن در میان امت اسلامی تراژدی این امت است

آیت الله عیسی قاسم تأکید کرد: پدیده تروریسم و گسترش آن در میان امت اسلامی تراژدی این امت است امتی که هدایت یافته ترین امم است و دینی که والاترین دین هاست.
پدیده تروریسم و گسترش آن در میان امت اسلامی تراژدی این امت است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آیت الله عیسی قاسم خطیب جمعه منامه در خطبه های این هفته نماز جمعه منامه که در مسجد امام صادق(ع) منطقه الدراز برگزار شد اظهار داشت: رخداد جنایتکارانه تروریستی در منطقه ی الاحساء عربستان که شرکت کنندگان در مراسم عزاداری امام حسین(ع) را هدف قرار داد، نمونه ای از نفرت آورترین رفتارهای عصر جاهلی بود.

وی افزود: این رخداد یکی از سلسله حوادث کثیف زنجیره ای و پرتکرار در این سطح بود و از اسلام فاصله بسیاری داشت، رخدادهایی اینچنینی این روزها تبدیل به پدیده ای تجاوزگرانه در امت اسلامی گردیده است.

خطیب جمعه منامه افزود: پدیده تروریسم شیعه و سنی و مسیحی را گرفتار خود کرده است و عاملان آن از خونریزی و تکه تکه شدن پیکر انسانهای بی گناه لذت می برند. این، پدیده ایست که در نخستین گام خود، چهره ی اسلام را زشت جلوه داده و آن را به عنوان دینی پرهرج و مرج معرفی می نماید که پیروان آن از خونریزی و کشتار هیچ ابایی ندارند.

آیت الله عیسی قاسم گفت: ای کاش حکومت های مسلمان از تغذیه این تروریست ها دست برمی داشتند و با تمام توان آن را طرد می نمودند، از بارزترین نشانه های این اقدام، پیگیری خواسته های قانونی ملتها و احترام به حقوق آنان توسط نظام های حاکم است.

وی افزود: پدیده ترور و گسترش آن در میان امت مسلمان تراژدی این امت است، امتی که هدایت یافته ترین امم است و دینی که والاترین دین هاست.
https://taghribnews.com/vdcb9fb85rhbz5p.uiur.html
مرجع : صدای منامه
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی