تاریخ انتشار۲۲ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب : 283498

شرط حماس برای ارائه اطلاعات درباره نظامیان اسیر صهیونیست

یک رهبر جنبش مقاومت اسلامی "حماس" اعلام کرد که آغاز مذاکرات مبادله اسرای جدید با رژیم صهیونیستی، در درجه اول منوط به آزادی آن دسته از اسرایی است که در جریان مبادله وفاداری به آزادگان از زندان های صهیونیستی آزاد شده بودند، اما رژیم صهیونیستی دوباره آنها را بازداشت کرده است.
شرط حماس برای ارائه اطلاعات درباره نظامیان اسیر صهیونیست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "حسن یوسف" از رهبران حماس و نماینده پارلمان فلسطین که پس از 22 ماه بازداشت اداری به تازگی از زندان های رژیم صهیونیستی آزاد شده است، در گفتگو با مرکز اطلاع رسانی فلسطین خاطر نشان کرد که به محض آزادی این گروه از اسرای فلسطینی که تعداد آنها 54 نفر است، انتقال فوری اطلاعات میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی صورت خواهد گرفت و این جنبش درباره سرنوشت نظامیان صهیونیست اسیر در نوار غزه اطلاع رسانی خواهد کرد.

وی افزود: پیروز مبادله آتی اسرای مقاومت خواهند بود، چرا که رژیم صهیونیستی مجبور به پرداخت تاوان است و مقاومت طرف قوی‌تر در این نبرد است و این رژیم چاره ای جز تسلیم در برابر شروط مقاومت و پذیرش آنها ندارد.

حسن یوسف در این گفتگو همچنین به تشریح وضعیت آشتی ملی و راهکارهای موجود برای پایان شکاف داخلی و جزئیات شروط حماس برای آغاز مذاکرات مبادله اسرا پرداخت.

گفتنی است که جنبش حماس 4 نظامی صهیونیستی را در باریکه غزه به اسارت گرفته است و ارائه هر گونه اطلاعات درباره آنها و نیز آغاز مذاکرات مبادله اسرای جدید را منوط به آزادی آن دسته از اسرایی دانسته است که در جریان مبادله وفاداری به آزادگان از زندان های صهیونیستی آزاد شده بودند، اما رژیم صهیونیستی دوباره آنها را بازداشت کرده است.
 
https://taghribnews.com/vdcb9fb5wrhbwap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی