تاریخ انتشار۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : 223890

واکنش روسای شورای اجرایی و شرعی حزب الله به اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس

رییس شورای اجرایی و رئیس هیئت شرعی حزب الله در واکنش به تروریستی خواندن حزب الله درشورای همکاری خلیج فارس تاکیدکردند: ریاض از دیرباز دشمن مقاومت و همسو با دشمن صهیونیستی بود و این اقدام به دلیل شکست هایی است که این کشورها در سوریه و یمن و عراق متحمل شده اند.
واکنش روسای شورای اجرایی و شرعی حزب الله به اقدام اخیر شورای همکاری خلیج فارس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین رییس شورای اجرایی حزب الله گفت: موضعی که ما امروز از عربستان می‌بینیم برای ما غافلگیر کننده نیست.
 
وی با طرح این پرسش که آیا ما از آل سعود انتظار داریم که از مقاومت دفاع کنند؟ افزود: کاملا می‌دانیم برخی با برنامه‌هایی به لبنان آمده اند که اساس برنامه آنها پایان دادن به مقاومت است.
 
حجت الاسلام صفی الدین تصریح کرد: عربستان امروز در تنگاهای داخلی و منطقه‌ای به سر می‌برد؛ عربستان که منطق دشمنی آشکار با مقاومت را در پیش گرفته است باید منتظر پیامدهای این اقدام ظالمانه خود علیه مقاومت باشد.
 
وی ادامه داد: آل سعود باید کاملا بدانند اگر قصد حمله‌ای جدید به مقاومت را دارند، به ورطه سقوط می‌افتند و دیگر توقع نداشته باشند که از احترام مردم لبنان  برخوردار باشند و این کمترین چیزی است که من می‌گویم.
 
 حجت الاسلام محمد یزبک رییس شورای شرعی حزب الله لبنان نیز اظهار داشت: کسانی که ما را تروریست می خوانند، باید بدانند ما تنها با دشمنان خداوند و کسانی که اقدامات ضد بشری انجام می دهند مبارزه کرده و تا آخر در این مسیر استقامت می کنیم.
 
وی افزود: مبارزه با دشمنان اسلام و کشور مدال افتخاری است که آن را با خون شهدا به دست آورده ایم. ما با مبارزه با رژیم صهیونیستی از عزت، کرامت و کیان خود دفاع و اراضی لبنان را از لوث وجود اشغالگران آزاد کردیم.
 
رییس شورای شرعی حزب الله تصریح کرد: لبنان اولین کشوری است که توانست با مبارزه عزتمندانه اراضی خود را در سال 2000 میلادی آزاد کند، اما سایر کشورها عربی همواره در پی مذاکره ذلیلانه با این رژیم غاصب بوده اند.
 
حجت الاسلام یزبک تصریح کرد: تروریست خواندن حزب الله به دلیل شکست هایی است کشورهای عربی در یمن و سوریه و عراق متحمل شدند. موضع گیری شورای همکاری خلیج فارس علیه حزب الله، خواسته رژیم صهیونیستی و موافق با سیاست های آن است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هرگز نباید مساله فلسطین و مبارزه با رژیم صهیونیستی از اولویت کنار گذاشته شود. دشمنان ما از هر راهی تلاش می کنند به مقاومت ضربه بزنند تا مانع اصلی پروژه های استعماری خود در منطقه را کنار بزنند اما به یاری خداوند پیروزی نهایی از آن مقاومت اسلامی است.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcb9fb5grhb5wp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی