تاریخ انتشار۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۲
کد مطلب : 192499
امام جمعه موقت سنندج:

کشتار مسلمانان بی دفاع یمن باید متوقف شود

امام جمعه موقت سنندج حملات نظامی سعودی ها علیه مردم بی دفاع یمن را محکوم کرد و خواستار توقف این جنایت ها شد.
کشتار مسلمانان بی دفاع یمن باید متوقف شود
به گزارش خبرنگار تقریب از سنندج، ماموستا سید احسن حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آموزه های صلح طلبانه اسلامی اظهار داشت: اسلام همواره دین صلح و آشتی بوده و مسلمانان را به پرهیز از تفرقه سفارش کرده است.

وی افزود: متأسفانه هم اکنون برخی حکام کشورهای اسلامی با ادعای دوست داری مسلمانان به جنگ و خونریزی در جهان اسلام پرداخته و به دشمن ترین دشمن ها علیه مسلمانان تبدیل شده اند.

امام جمعه موقت سنندج تصریح کرد: حمایت کشورهای عربی منطقه از گروه های تروریستی موجب خدشه دار شدن هویت صلح طلبانه مسلمانان در سطح جهانی شده و باید هر چه سریع تر این اقدامات ضد اسلامی متوقف شود.

ماموستا حسینی در بخشی دیگر از خطبه های نماز جمعه این هفته بر توجه بیش از پیش مسئولان کشوری و استانی برای رفع دغدغه بیکاری جوانان کردستانی تأکید کرد و گفت: با گسترش فرصت های شغلی در جامعه می توان از بسیاری مشکلات فرهنگی و اجتماعی جلوگیری کرد.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه های این هفته به اهمیت رفاقت و شاخص های دوست یابی از دیدگاه اسلام پرداخت و گفت: رفیق بد و بدون تعهد ، انسان را به مشکلات زیادی گرفتار می کند و او را به نابودی می کشاند.

امام جمعه موقت سنندج از صداقت، راستگویی و پرهیز از خیانت به عنوان شاخص های اسلام برای دوست یابی نام برد و گفت: انسان باید از رفاقت با رفیق ناباب پرهیز کند.

ماموستا حسینی در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته نیز خواستار توجه ویژه اقوام و مذاهب اسلامی در کشور به اهمیت وحدت و انسجام ملی اشاره کرد و گفت: تعالی و عزت روز افزون ایران اسلامی در سایه وحدت بین همه اقوام و مذاهب میسر خواهد بود و باید همه ما در این خصوص احساس مسئولیت نماییم.
 





 
https://taghribnews.com/vdcb95b89rhb9ap.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی