تاریخ انتشار۱ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۷
کد مطلب : 166993
جنبش اصلاح و وحدت لبنان:

غزه پرچم سفید را بالا نخواهد برد

جنبش اصلاح و وحدت لبنان با اشاره به مقاومت مردم غزه در برابر تجاوزگری رژیم صهیونیستی تاكید كرد: غزه می جنگد و مقاومت می كند و هرگز پرچم سفید را بالا نخواهد برد.
غزه پرچم سفید را بالا نخواهد برد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)،‌ نشست بررسی اوضاع غزه از سوی جنبش اصلاح و وحدت لبنان، با حضور علما و اندیشمندان امروز در منطقه عكار لبنان برگزار شد.
 
در پی این نشست، جنبش اصلاح و وحدت لبنان در بیانیه ای با تقدیر از مقاومت مردم غزه در مقابله با رژیم صهیونیستی، بر همراهی این جنبش با مقاومت و حمایت از آن تاكید كرد.
 
در این بیانیه آمده است: غزه می جنگد، شهید می شود و هیچ گاه پرچم سفید را بالا نخواهد برد و پایداری خود را به اثبات خواهد رساند.
 
این بیانیه می افزاید: موشكهای مقاومت مقدمه ای برای زوال اسرائیل و بازگشت فلسطین به دامان جهان اسلام است و تجاوزات امروز دشمن با حمایتهای خارجی و همچنین سكوت عربی تنها برای به زانو درآوردن مقاومت می باشد اما این توطئه به شكست خواهد انجامید.
 
در ادامه این بیانیه می خوانیم: غزه با خون خود آغاز پیروزیهای مسلمانان را به ارمغان آورده و عزت و كرامت را برای همه شریفان عالم عرب و جهان اسلام به ثبت خواهد رساند.
 
جنبش اصلاح و وحدت لبنان در پایان با تاكید بر لزوم حمایت همه جانبه همه ملتها از غزه، تاكید كرد: پیوستن به قافله عزت و كرامت در گرو مقاومت و ذلت ناپذیری برخی حكام عرب و مسلمانان است.
 
https://taghribnews.com/vdcb90b8frhb09p.uiur.html
مرجع : وكالة انباء آسیا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی