تاریخ انتشار۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب : 246192
معاون دبیرکل حزب الله لبنان:

مربع شرارت درصدد فروپاشی منطقه هستند

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: ما باید نسبت به مربع شرارت علیه منطقه یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و تکفیری ها به شدت برحذر باشیم چرا که آنها درصدد فروپاشی منطقه و تحقق اهداف خود هستند.
مربع شرارت درصدد فروپاشی منطقه هستند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، شیخ نعیم قاسم در سخنانی نسبت به خطر تکفیری ها هشدار داد و افزود: تکفیری ها درصدد تخریب لبنان بدون درنظر گرفتن طایفه و مذهب و منطقه هستند و کشف شبکه های تکفیری مختلف نشان می دهد که آنان برنامه هایی برای همه مناطق کشور دارند. این گروه ها تنها به فکر تخریب و آشوب در لبنان هستند و نباید فکر کرد که گروه خاصی را هدف قرار می دهند.
 
این روحانی لبنانی از بازداشت امیر داعش در این کشور استقبال کرد و اظهار داشت: ارتش، دستگاه اطلاعات و و نیروهای امنیتی توانستند صید گرانبهایی داشته باشند که بسیاری از عملیات تروریستی را خنثی می کند. البته نباید گمان کنیم که خطر به پایان رسیده است بلکه تکفیری ها به شیوه های مختلف درصدد تخریب در لبنان هستند.
 
شیخ نعیم قاسم ادامه داد: جنگ حزب الله علیه تکفیری ها به ویژه در مرزهای شرقی در منطقه بقاع به آزادی این مناطق از لوث تکفیری ها انجامید و سایر مناطق را نیز از خطر تروریسم دور کرد.
 
عضو ارشد حزب الله از معادله ارتش، ملت و مقاومت به عنوان حامی لبنان از تکفیری ها یاد کرد و گفت: چشم دوختگان به تکفیری ها در لبنان به رسوایی خواهند رسید. همکاری تکفیری ها با صهیونیست ها در جولان و القنیطره برای همگان به اثبات رسیده است و این گروه ها درصدد تأسیس کمربند امنیتی برای رژیم صهیونیستی هستند.
 
وی خاطرنشان ساخت: ما باید نسبت به مربع شرارت علیه منطقه یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی، عربستان سعودی و تکفیری ها به شدت برحذر باشیم چرا که آنها درصدد فروپاشی منطقه و تحقق اهداف خود هستند.
 
https://taghribnews.com/vdcb90b55rhba8p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی