تاریخ انتشار۱۶ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۴۰
کد مطلب : 297916
//ویژه کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی//(189)

باید اراده های خود برای وحدت را قوی کنیم

نماینده مجلس اندونزی با اشاره به اینکه، گروههایی امثال داعش هم چنان در پی اختلاف بین مسلمانان هستند، گفت:ما باید اتحاد بین خود را حفظ کنیم و با گروههایی که در پی وحدت بین مسلمانان هستند همکاری کنیم.
باید اراده های خود برای وحدت را قوی کنیم
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "جلال الدین رحمت" نماینده مجلس و عضو شورای عالی مجمع اندونزی، در مراسم اختتامیه سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی ضمن تبریک میلاد رسول اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) از تلاشهای حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، آیت الله تسخیری، آیت الله اراکی و دیگر تلاشگران عرصه تقریب مذاهب در مسیر وحدت امت اسلام قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه خداوند بارها در قرآن بر وحدت بین مسلمانان تأکید کرده است، گفت: مسلمانان باید وحدت خود را حفظ کنند، به قرآن متعهد بمانند و از برکات آن استفاده کنند.

جلال الدین رحمت با بیان اینکه کنفرانس وحدت سی سال است که برای ارتقای وحدت بین مسلمانان برگزار می شود، گفت: گروههایی امثال داعش هم چنان در پی اختلاف و تفرقه بین مسلمانان هستند، پس ما باید اتحاد بین خود را حفظ کنیم و با گروههایی که در پی وحدت بین مسلمانان هستند همکاری کنیم.

وی با تأکید بر اینکه باید اراده های خود برای وحدت را قوی و باهم به اتفاق نظر برسیم، به نمونه هایی از آیات و روایات در زمینه وحدت امت اسلامی در طول تاریخ اشاره کرد و برای وحدت همه مسلمانان و پیروزی آنان بر دشمنان دعا کرد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcb8zb50rhb99p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی