تاریخ انتشار۲۰ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 298519
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور:

قبله نخست مسلمانان می تواند اتحاد و انسجام دنیای اسلام را مستحکم سازد

تنا - استان گلستان
معاون فرهنگی و امور روحانیون مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، گفت: توجه و دغدغه ای که ملت های مسلمان درباره قبله نخست خود و آزادسازی آن دارند می تواند اتحاد و انسجام دنیای اسلام را مستحکم سازد.
قبله نخست مسلمانان می تواند اتحاد و انسجام دنیای اسلام را مستحکم سازد
«حجت الاسلام نورعلی دیلم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تقریب در گلستان با محکوم کردن سخنان ترامپ در معرفی قدس به عنوان پایتخت اسرائیل، اظهار کرد: مسئله آزاد سازی فلسطین و بیت المقدس قبله نخست جهان اسلام جزو اولویت های فکری هر انسان مومن و مسلمانی است و در قبال آن نمی تواند سکوت اختیار کند.

به گفته وی؛ امروز مبارزه با رژیم متجاوز صهیونیستی که هر گونه جنایتی را در قبال برادران مظلوم ما در فلسطین مرتکب می شود از اهداف مشترک ملت های اسلامی است.

رئیس اداره فرهنگی و امور روحانیون دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت شمال کشور با تاکید بر خباثت همیشگی یهودیان در طول تاریخ بشریت، تصریح کرد: در طول تاریخ قوم یهود بسیاری از انبیای الهی را به قتل رساندند و مرتکب نافرمانی های فراوانی شدند.

وی، افزود: قرآن کریم در موارد متعددی با صراحت از آنها به عنوان بزرگترین دشمنان دین اسلام و مسلمین یاد کرده است.

به گفته وی؛ امروز نیز صهیونیست های جنایتکار وارثان متجاوز آنان نزدیک 70 سال است هر گونه ظلم و ستمی را در حق فلسطینیان روا می دارند.

حجت الاسلام دیلم، نجات فلسطین این پاره تن اسلام را نیازمند حمایت عموم مسلمین دانست و گفت: خداوند نصرت و پیروزی را زمانی نصیب مسلمانان می کند که با وحدت و همدلی موانع پیش رو از جمله تفرقه و تشتت را بردارند و با هم یکدل باشند.

وی، ادامه داد: امت اسلامی فقط در این صورت است که می تواند شاهد فتح کامل فلسطین و شکست صهیونیست ها باشد.

به گفته وی؛ درسال های اخیر با تشکیل گروه های افراطی مثل داعش قصد داشتند ذهن مسلمین را از اسرائیل و قدس شریف دور نگه دارند تا اسرائیل در آرامش کامل بتواند به تجاوزات خودش ادامه دهد؛ ولی شکست داعش ضربه سختی برای آنها بود.
 
https://taghribnews.com/vdcb8wb59rhb9sp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی