تاریخ انتشار۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۲۶
کد مطلب : 205016
حماس:

هدف از حمله به مسجد الاقصی، تثبیت طرح تقسیم آن است

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکیدکرد: ورود "اوری آریئل" وزیر کشاورزی تندروی رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان افراطی یهودی به مسجدالاقصی،جنایت جنگی است که هدف از آن تثبیت طرح تقسیم این مسجد است.
هدف از حمله به مسجد الاقصی، تثبیت طرح تقسیم آن است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین،"عزت رشق" در فیسبوک نوشت: وحشیگری و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و به آتش کشیدن مصلای قبلی، اقداماتی خطرناک است که در ادامه جنایت های زنجیره ای دشمن صهیونیستی علیه این محل و مقدسات قدس صورت می گیرد.

وی افزود: حمله عناصر ارتش صهیونیستی به مصلای قبلی و اخراج نگهبانان مسجدالاقصی و نیز ممانعت از ورود طلاب علوم دینی به این مکان، جنایتی تمام عیار است که رژیم صهیونیستی ازطریق آن تمامی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است، اما ما به هر قیمتی که شده است، اجازه تقسیم این مسجد را نخواهیم داد.

رشق، با قدردانی از ایستادگی تحصن کنندگان در مسجدالاقصی برای دفاع از این مکان مقدس در برابر حملات وحشیانه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست تاکید کرد: امت حضرت محمد (ص) هرگز تسلیم نمی شود.

 وی افزود:حمایت از تحصن کنندگان در مسجد الاقصی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایت های آن علیه این مسجد، فریضه و واجب شرعی برای آزادگان امت و سراسر جهان است و تحصن کنندگان در مسجد الاقصی و طلاب علوم دینی، با دفاع از مسجد الاقصی در واقع از عزت و کرامت امت دفاع می کنند و این وظیفه امت است که برای حمایت از آنها به پا خیزد.

وی افزود: ما و امت اسلام؛ اعم از کشورها، دولتها و مؤسسات اگر الان اقدامی قوی برای ممانعت از یکه تازی های رژیم صهیونیستی در هتک حرمت و تقسیم مسجدالاقصی انجام ندهیم، هیچ عذری از ما پذیرفته نیست.

این رهبر برجسته جنبش حماس در پایان تاکید کرد:موضع تشکیلات خودگردان فلسطین و نظام های عربی و اسلامی در حمایت از مسجد الاقصی ضعیف است و با حجم جنایتی که در حال حاضر علیه این مسجد صورت می گیرد، تناسب و همخوانی ندارد.
https://taghribnews.com/vdcb8sb50rhbggp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی