تاریخ انتشار۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : 174516

تکفیری ها سیاست های آمریکا و اسرائیل را پیاده می کنند/ تنها راه حمایت از فلسطینیان تجهیز آن‌ها به سلاح برای دفاع است

رژیم صهیونیستی این روزها بر شرارت های خود افزوده و در صدد است مسجدالاقصی را اشغال کند و مسلمانان را به این مکان مقدس راه ندهد.
تکفیری ها سیاست های آمریکا و اسرائیل را پیاده می کنند/ تنها راه حمایت از فلسطینیان تجهیز آن‌ها به سلاح برای دفاع است
آیت الله جنتی در خطبه های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به برگزاری کنگره جهانی «جریان‌های افراطی و تکفیری از دیدگاه علمای اسلام» در قم گفت: خطر تکفیری‌ها در جهان اسلام برای همه مشخص و در این کنگره قرار است در این باره بحث و گفتگو شود.
آیت الله جنتی افزود: تکفیری ها اختلاف و تفرقه های فرقه ای، مذهبی و ملی ایجاد می کنند و سیاست های آمریکا و اسرائیل را پیاده می کنند و از پول های نفتی که این کشورها دارند برای کشتار مردم مظلوم استفاده می کنند همانطور که رژیم صهیونیستی کودکان فلسطینی را به شهادت می رساند؛ آن‌ها این جنایات را در همه جاها انجام می‌دهند.

خطیب جمعه تهران سپس بااشاره به مسئله هسته‌ای گفت: تیم هسته‌ای ايران در چارچوب نظام با کشورهاي ۱+۵ مذاکره می‌کند و مردم و رهبري از آن‌ها حمایت می‌کنند.وی افزود: ارزش هایی که به دست آورده ایم را نباید از دست دهیم و همانطور که ملت ما سال ها این ارزش ها را حفظ کرد، تیم مذاکره کننده باید حافظ این ارزش ها باشد و مقام معظم رهبری نیز شما را حمایت خواهد کرد.

آیت الله جنتی در بخش دیگری از خطبه های امروز به مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: رژیم صهیونیستی این روزها بر شرارت های خود افزوده و در صدد است مسجدالاقصی را اشغال کند و مسلمانان را به این مکان مقدس راه ندهند.
امام جمعه موقت تهران افزود: اسکان یهودیان افراطی با هدف بیرون راندن مسلمانان ساکن بیت المقدس از سیاست های شیطانی جدید این رژیم است و با ویران کردن خانه های مسلمانان مجوز ساخت ۲ هزار خانه برای یهودی سازی این منطقه را صادر کرده است تا جایی برای مسلمانان باقی نگذارد.
آیت الله جنتی دو هزار شهید، ۱۱ هزار مجروح، ویرانی ۱۰ هزار و ۳۰۰ منزل ،۲۳ بیمارستان ، ۱۳۲ مسجد و ۱۸ مدرسه را حاصل وحشی گری رژیم صهیونیستی در جنگ ۵۰ روزه علیه مردم بی دفاع غزه دانست و گفت: این رژیم اجازه بازسازی غزه را نمی دهد.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه افزود: تنها راه حمایت از فلسطینیان تجهیز آن‌ها به سلاح برای دفاع و بیرون راندن دشمنان از خاک‌شان است و کشورهای اسلامی نیز باید به این مسئله توجه کنند، اما اف بر حاکمان مدعی اسلام که بی تفاوتند و حاضر به همدردی با مسلمانان نیستند.

وی همچنین به مناسبت ۱۳ آبان امسال نیز اشاره کرد و گفت: مردم در ۱۳ آبان امسال نشان دادند که در لوای امام حسین (ع) می توانند قدرت و وحدت خود را به آمریکا نشان دهند.
امام جمعه موقت تهران به انتصاب رئیس جدید رسانه ملی اشاره کرد و افزود: آقای سرافراز انسان متعهد و با خدایی است و در حکمی که مقام معظم رهبری به ایشان داده‌اند ترویج اخلاق، امید و ارتقای هویت اسلامی و نشاط مهدوی در جامعه به ایشان توصیه شده است و امیدواریم رئیس رسانه ملی تبلیغات بیشتری در این زمینه در صدا و سیما داشته باشد.

وی سپس به هفته بسیج و سخنان امام راحل که بسیج شجره طیبه و درخت تنومند انقلاب است اشاره کرد و گفت: امروز یکی از مهمترین تشکل ها در کشور تشکل‌های بسیجی به ویژه بسیج دانشجویی و طلاب است.آیت الله جنتی افزود: بسیج فتح الفتوح انقلاب اسلامی است و اهمیت و ارزش بسیج نیز در بسیاری از سخنان مقام معظم رهبری نمایان شده است؛ اگر بگوییم هر چه داریم از برکت بسیج داریم، اغراق نکرده ایم.خطیب نماز جمعه تهران گفت: بسیج یک تفکر و فرهنگ است و در همه آحاد جامعه ازجمله دانشگاه، ادارات و نهادها وجود دارد و تفکر بسیجی یعنی پشت پا زدن به دنیا و خودداری از پست، مقام و ثروت و خدمت به بندگان خدا که البته تاریخ نیز آن را نشان داده است.
وی همچنین از سردار نقدی رئیس بسیج مستضعفین برای تلاش ها و زحماتی که در این زمینه در خارج و داخل کشور داشته است تشکر و قدردانی کرد.
https://taghribnews.com/vdcb8ab80rhbzsp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی