تاریخ انتشار۲۲ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۹:۱۵
کد مطلب : 204918

انتقاد مقتدی صدر از ربودن کارگران ترک در عراق

رهبر جریان صدر ربوده شدن کارگران ترک در بغداد را محکوم کرد و خواهان آزادی هرچه سریعتر آنان شد.
انتقاد مقتدی صدر از ربودن کارگران ترک در عراق
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "مقتدی صدر" خواهان آزادی کارگران ربوده شده ترکیه ای شد و برای کمک به دولت عراق به منظور پایان دادن به پرونده ربوده شدگان، اعلام آمادگی کرد.

رهبر جریان صدر در گفتگو با سومریه نیوز، ربوده شدن کارگران ترک را یک جنایت برشمرد و به نمایندگی از طرف همه دوست داران صلح و اسلام خواهان آزادی هر چه سریعتر آنها شد.

صدر تاکیدکرد: آنچه  آزار دهنده است، این است که اقدام مذکور به نام امام حسین(ع) و با شعار لبیک یا حسین انجام گرفته، در حالی که امام حسین (ع) از شما انسانهای پست فطرت که کردارتان شبیه داعشی های پلید و سرکش است، بیزار است.

وی ادامه داد: امام حسین(ع) در پی اصلاح امت جدش بود و اصلاحات تنها با ریشه کن کردن تروریسم داعشی و تحریم کردن  و در انزوا نگه داشتن آنها انجام می گیرد.

مقتدی صدر تأکیدکرد: درست است که ما با ترکیه اختلاف داریم، اما این اختلاف نباید به ربوده شدن کارگردان بی گناهی که مشغول به کار بوده اند، منجر شود.

دفتر آیت الله سید علی سیستانی در نجف نیز روز گذشته خواهان آزادی کارگران ربوده شده ترکیه ای شد و از دولت و جریانهای سیاسی خواست تا در این زمینه به نیروهای امنیتی کمک کنند.

یک گروه مسلح که لباس نظامی بر تن داشته 16 کارگر ترک را در دوم سپتامبر  2015 از محل پروژه ورزشگاه المپیک در منطقه الحبیبیه در شرق بغداد ربود.
 
https://taghribnews.com/vdcb8ab5wrhbg9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی