تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۴
کد مطلب : 232917

تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه

اتحادیه اروپا تحریم‌های ضد سوری شامل محدودیت برخی سرمایه‌گذاری‌ها و بلوکه کردن دارایی‌های بانک مرکزی سوریه در این اتحادیه را یکسال دیگر تمدید کرد.
تمدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه سوریه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از شبکه خبری سیریانیوز، اتحادیه اروپا در توجیه اقدام خصمانه خود علیه سوریه مدعی شد تا وقتی نظام سوریه به "سرکوب" مخالفان ادامه دهد، این اتحادیه نیز به تحریم‌های خود علیه نظام بشار اسد ادامه خواهد داد.
 
این تحریم‌ها که جمعه یک سال دیگر (تا ابتدای ژوئیه 2017) تمدید شد، شامل ممنوعیت نفتی، محدودیت برخی سرمایه‌ گذاری‌ها، بلوکه دارایی‌های بانک مرکزی سوریه در اتحادیه اروپا و محدودیت صادرات تجهیزات و تکنولوژی‌هایی است که اتحادیه اروپا مدعی است برای سرکوب داخلی از آن استفاده می‌شود.
 
شورای اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای اعلام کرد: تجهیزاتی که برای نظارت بر اینترنت یا تماس‌های تلفنی یا رهگیری آن استفاده می‌شود نیز شامل این تحریم‌ها است و  این اتحادیه به دنبال ایجاد راه حل دائم برای بحران سوریه است و تحرکات سیاسی خود را برای ازسرگیری درست مذاکرات بین طرف‌های سوری تقویت خواهدکرد.
 
براساس تحریم‌های اتحادیه اروپا بیش از 200 شخصیت و 70 نهاد و شرکت سوری اجازه ورود به کشورهای اتحادیه اروپا را ندارند و دارایی‌های آن‌ها بلوکه شده است.
 
اتحادیه اروپا از زمان آغاز بحران سوریه، بیش از 18 بسته از تحریم‌ها را علیه مقامات این کشور اعمال کرده است که شامل بخش‌های نفتی، مالی و هواپیمایی بوده و همچنین درآمدهای ده‌ها نفر از مسئولان سوری بلوکه شد.
 
https://taghribnews.com/vdcb85b5zrhbf9p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی