تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : 272616
وزیر ارشاد در راهپیمایی روز قدس:

برای استحکام در دنیای اسلام باید در مقابل اسرائیل ایستادگی کرد/ هویت انقلاب اسلامی در تقابل با صهیونیسم جهانی است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسرائیل می شناسد، از این منظر ما از نظر هویتی همیشه باید در جهت مقابله با اهداف صهیونیست حرکت کنیم.
برای استحکام در دنیای اسلام باید در مقابل اسرائیل ایستادگی کرد/ هویت انقلاب اسلامی در تقابل با صهیونیسم جهانی است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، سید رضا صالحی در راهپیمایی روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگاران با بیان این که روز قدس سه پیام روشن را برای  ما در بر دارد، گفت: اولین پیام اینکه روز قدس یک پیام سیاسی به شمار می آید، به این معنا که اسرائیل همانند یک غده سرطانی است که به دنبال تفرقه در جهان اسلام است، بنابراین برای استحکام در دنیای اسلام باید در مقابل اسرائیل ایستادگی کرد.
 
وی ادامه داد: حوزه عقیدتی ما پیام دوم روز جهانی قدس است، قدس شریف اولین قبله مسلمین بوده و در اصل متعلق به مسلمانان است، افراد ناپاک آن را اشغال کردند و ما باید تلاش کنیم قدس را به اهل آن بسپاریم.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یا آور شد: پیام سوم روز جهانی قدس بحث هویتی است، هویت انقلاب اسلامی در تقابل با صهیونیسم جهانی است، جهان اسلام انقلاب اسلامی را با مقابله با اسرائیل می شناسد، از این منظر ما از نظر هویتی همیشه باید در جهت مقابله با اهداف صهیونیست حرکت کنیم.
 
وی افزود: ما در دایره انقلاب اسلامی اندیشه امام راحل را اندیشه حاکم بر انقلاب می دانیم، انقلاب اسلامی ایران با شعار مبارزه با صهیونیسم آغاز شده است، وعده امام راحل این بود که روزگاری می رسد که اسرائیل از صفحه روزگار محو می شود.
 
https://taghribnews.com/vdcb85b50rhbz0p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی