تاریخ انتشار۱۶ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 197520
تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره)؛

یکی از اهداف انقلاب ما حذف غده سرطانی اسرائیل بوده و هست

سیدحسن خمینی: یکی از اهداف انقلاب ما حذف غده سرطانی اسرائیل از سرزمین های اسلامی بوده و هست. همه وظیفه داریم فریاد آزادسازی قدس را در جامعه طنین انداز کنیم.
یکی از اهداف انقلاب ما حذف غده سرطانی اسرائیل بوده و هست

به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در همایش دانشجویی «فلسطین؛ نماد مقاومت» که با حضور دانشجویان غیر ایرانی مسلمان در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، با بیان اینکه یکی از اهداف انقلاب ما حذف غده سرطانی اسرائیل از سرزمین های اسلامی بوده و هست، این هدف را محتاج جهاد درهمه عرصه ها دانست و گفت: امروز شما دانشجویان عزیز یک وظیفه جهادی بزرگ برگردن دارید و آن تحصیل بهتر و بیشتر است.
 
وی افزود: اگر شاهد بودیم که دهها سال پیش یک موجود ناخلف، نامیمون و غیرمشروع در سرزمین های ما پدید آمد جز به خاطر جهالت جامعه اسلامی، ناتوانی مسلمانان و عقب ماندگی تمام نقاط روستاها و شهرهای جامعه اسلامی، نبود.
 
یادگار امام افزود: فراموش نکنیم که دشمنان ظلم کردند اما مسلمانان در 70-80 سال پیش این ظلم را پذیرفتند و امروز اگر شاهد هستیم که به یُمن انقلاب اسلامی،
تلاش های امام(س) و مجاهدت های مجاهدان مسلمان بیداری رخ داده است فقط مرهون توانمندی جامعه اسلامی است.
 
سید حسن خمینی با بیان اینکه وظیفه مهم دانشجویان داخلی و خارجی تجهیز به سلاح دانش است، گفت: اگر روزی در سرزمین های اسلامی تولید فکر، اندیشه و فناوری کردیم و درحوزه پزشکی چشم مان به آن سوی آبها نبود و هر بیماری را اینجا تشخیص دادیم، درمان کردیم و برای آن دارو ساختیم، در آن روز چه بخواهیم و چه نخواهیم اسرائیل از بین رفته است.
 
وی با بیان اینکه اسرائیل را باید با جهاد از بین برد، تصریح کرد: این جهاد درهمه شئون زندگی ماست؛ هم مسلحی که سلاح در دست می گیرد و هم آن دانشمندی که قلم به کف می گیرد.
 
سید حسن خمینی با اشاره به نزدیک بودن روزجهانی قدس، گفت: همه وظیفه داریم به حکم امام بزرگوارمان فریاد آزادسازی قدس، از بین رفتن اسرائیل و مظلومیت مردم فلسطین را بار دیگر در جامعه خودمان طنین انداز کنیم، اما فراموش نکنیم طنین این فریاد باید صرفا محدود به روزجمعه نباشد و در لحظه لحظه زندگی ما حضور داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه خودمان را به سلاح تقوا مجهز کنیم، تأکیدکرد: اسرائیل را انسانهای متقی و دارای ایمان قوی از بین می برند و در داستان بنی نضیر تعبیری در آیه سوم سوره حشر وجود دارد که می فرماید «یخرجون بیوتهم بایدیهم و ایدی المومنین»؛ یعنی آن کسی که آن خانه ها را نابود می کند دستهای با ایمان است، اما جامعه اسلامی امروز متأسفانه مشحون از بی ایمانی است.
 
https://taghribnews.com/vdcb5zb8grhb9sp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی