تاریخ انتشار۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۶
کد مطلب : 257820
//دو خبر از سوریه//

از هم گسستگی در جبهه النصره/ هشدار ارتش سوریه به تروریست های غرب حلب

گروه تروریستی و تکفیری "جبهه فتح الشام" (جبهه النصره) به علت پیروزی های ارتش سوریه دچار گسستگی شده است.
از هم گسستگی در جبهه النصره/ هشدار ارتش سوریه به تروریست های غرب حلب
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، دو فرماندۀ ارشد گروه تروریستی جبهه النصره (جبهه فتح الشام) روز شنبه به علت اختلافات ناشی از درگیری های حومۀ شهر ادلب قطع همکاری کردند.
 
منبعی آگاه در مخالفان سوری خارج نشین در مصاحبه با  خبرگزاری آلمان (د پ آ ) گفت : ابواحمد زکور (جهاد الشیخ) ، عبدالله حلب (حمزه سنده) با جبهه النصره قطع همکاری کردند و تاکنون به هیچ گروه دیگری ملحق نشده اند.
 
این منبع گفت : ابواحمد و عبدالله در بیانیه ای مشترک علت قطع همکاری خود با النصره را توضیح داده اند.
 
منبع مذکور که خواستار عدم افشای نامش شد ، به توضیح علت جدائی این دو تروریست پرداخت و افزود : تلاش های مکرر برای متحد کردن گروه های مسلح در ادلب و حومه بی نتیجه مانده است و هر یک از این گروه ها می خواهد کنترل میدان را به دست بگیرد و حرف اول را بزند و هر کدام از آنها درپی منزوی کردن دیگری است.
 
هشدار ارتش سوریه به تروریست های غرب حلب
 
ارتش سوریه به تروریست های فعال در غرب حلب و حومه هشدار دارد.  بالگردهای ارتش سوریه اعلامیه هایی را در مناطق الراشدین و الزهراء در غرب حلب و مناطق خان العسل و المنصوره در حومۀ غربی این شهر برای هشدار دادن به تروریست ها فرو ریختند.
 
در یکی از این اعلامیه ها با عنوان " آخرین هشدار " آمده است : تصمیم دولت برای " ریشه کنی تروریسم و بازگرداندن امنیت و آرامش به کشور" تصمیمی قاطع و نهایی است . حملات بعدی ارتش سنگین تر ، شدیدتر و قدرتمندتر خواهد بود . ارتش امکانات لازم را برای ریشه کنی تروریسم و نابود کردن آن دارد.
 
در زیر این اعلامیه مهر و امضای فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح دیده می شود .
 
در اعلامیۀ دیگری آمده است: جنایتکارانی که ملت سوریه را به خاک و خون می کشند ، تاوان جنایت های خود را به زودی خواهند داد.
 
https://taghribnews.com/vdcb5zb5grhbswp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی