تاریخ انتشار۱۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : 278728
//حج محور وحدت اسلامی//(2)

حج بزرگترین ابزار صدور انقلاب و مقابله با ایران هراسی است

تنا - مجلس شورای اسلامی
سخنگوی فراکسیون حج و زیارت مجلس گفت: صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی ناشی از حضور مردم ایران در مناسک حج در کشور عربستان در میان مسلمان جهان بوده است. در این مناسک است که ایرانیان می توانند انقلاب اسلامی را صادر کرده و آداب و سنن واقعی خود را به جهانیان نشان دهند.
حج بزرگترین ابزار صدور انقلاب و مقابله با ایران هراسی است
سیدحسن حسینی در گفتگو با خبرنگار تقریب، با بیان اینکه حج تنها یک بحث ملی، منطقه ای و سیاسی برای ما نیست حج از منظر جمهوری اسلامی کنگره جهانی است که کل مسلمانان جهان به نمایندگی از تمام کشورهای اسلامی دور هم جمع می شوند و چنین واقعه تاریخی را که از زمان حضرت ابراهیم تا کنون سابقه داشته اجرا می کنند. حج عظیم ترین، قوی ترین و وسیع ترین ابزار سیاسی عبادی تبلیغی و اقتصادی مسلمانان جهان است.
 
سخنگوی فراکسیون حج مجلس ادامه داد: مراسم حج بزرگترین کنگره ای است که مسلمانان جهان دور هم جمع می شوند و از وضعیت کشورهای یکدیگر مطلع خواهند شد و ما شاهد تقریب مذاهب اسلامی در حج هستیم.
 
وی با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی نمی تواند به راحتی از حج بگذرد، گفت: فقط در شرایط بسیار حاد و حساس از حج می گذریم. جمهوری اسلامی هیچ گاه مانع اجرای حج نشده بلکه همیشه موانعی ایجاد شده که ایران نتوانسته در این مراسم بزرگ شرکت کند .
 
نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: صدور انقلاب اسلامی به کشورهای اسلامی ناشی از حضور مردم ایران در مناسک حج در کشور عربستان در میان مسلمان جهان بوده است. در این مناسک است که ایرانیان می توانند انقلاب اسلامی را صادر کرده و آداب و سنن واقعی خود را به جهانیان نشان دهند.
 
وی با بیان اینکه مسلمانان جهان مشتاق گفتگو با مسلمان ایرانی هستند، گفت: حتی مردم عادی و مردم مدینه و مکه اعلام می دارند که ما دلتنگ ایرانیان هستیم و کاری به سیاستمداران مان نداریم، این تمایل در تمام مسلمانان جهان که در مناسک حج حضور می یابند وجود دارد.
 
وی گفت: این همگرایی به برکت انقلاب اسلامی و رفتارهای درست مسلمانان در مراسم حج ایجاد شده است.
https://taghribnews.com/vdcb5wb5wrhbzzp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی