تاریخ انتشار۵ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۸:۲۶
کد مطلب : 248929
وزیر فرهنگ بلاروس در ديدار ابراهيمي تركمان:

ایران فرهنگ و تمدن بسیار غنی دارد

بوریس سوتلاو، وزیر فرهنگ بلاروس در ديدار ابراهیمی‌تركمان، رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي گفت: ایران فرهنگ و تمدن بسیار غنی دارد.
ایران فرهنگ و تمدن بسیار غنی دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، ابوذر ابراهیمی‌تركمان، رييس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي در سلسله برنامه‌هاي سفر خود به بلگراد، با بوریس سوتلاو، وزیر فرهنگ بلاروس ديدار و در خصوص علاقه‌مندی دو طرف به توسعه روابط في مابين گفت‌وگو کرد.
 
وزیر فرهنگ بلاروس ضمن تبریک حضور ایران به عنوان میهمان ویژه شصت‌ویکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب بلگراد، فرهنگ غنی ایران را بسیار ارزشمند دانست.
 
وي در سخنان خود، اظهار امیدواری کرد که بتوان زمینه‌های همکاری‌های ایران و بلاروس را بیش از پیش فراهم كرد.
 
ابراهیمی‌تركمان، ضمن ابراز خرسندی از این دیدار و دعوت از وزیر فرهنگ بلاروس برای حضور در غرفه ایران، آمادگی کشورمان را برای توسعه همکاری‌های فرهنگی اعلام کرد.
 
بنا بر اعلام اين خبر، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، به منظور شرکت در مراسم افتتاحیه شصت‌ويكمين نمایشگاه بين‌المللي كتاب بلگراد ديدار با مقامات عالی صربستان و همچنين امضاي تبادلات فرهنگی و همکاری‌های دو کتابخانه ملی ايران و صربستان و بازدید از مراکز فرهنگی و هنری بلگراد و بحث و تبادل نظر برای گسترش همکاری‌هاي دوجانبه به صربستان سفر کرد.
 
شصت‌ويكمين نمایشگاه بين‌المللي كتاب بلگراد بعد از ظهر يكشنبه 2 آبان افتتاح شده و روز يكشنبه 9 آبان با برگزاري آيين اختتاميه، به كار خود پايان مي‌دهد.
 
https://taghribnews.com/vdcb5wb59rhba9p.uiur.html
مرجع : سازمان فرهنگ
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی