تاریخ انتشار۷ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب : 175128
تجمع علماء المسلمین:

دولت یهودی به معنای طرد فلسطینی ها از سرزمین آنهاست

تجمع علماء المسلمین سکوت کشورهای عربی در مقابل تصمیم کنست رژیم صهیونیستی برای به رسمیت شناختن این رژیم به عنوان دولتی یهودی را محکوم کرد.
دولت یهودی به معنای طرد فلسطینی ها از سرزمین آنهاست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، تجمع علماء المسلمین با صدور بیانیه ای سکوت کشورهای عربی در مقابل تصمیم کنست رژیم صهیونیستی برای به رسمیت شناختن این رژیم به عنوان دولتی یهودی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر صهیونیستی از ابتدا و به هر وسیله ممکن در پی اشغال فلسطین و بیرون کردن مردم این کشور از سرزمینشان بوده استد و این در حالی است که اکثر حکام کشورهای عربی با این موضوع به سادگی و حماقت برخورد می کنند.

علماء المسلمین در ادامه با اشاره به اینکه دولت یهودی خطر بزرگی برای مردم فلسطین در سرزمینهای ۱۹۴۸ در پی دارد، از این تصمیم رژیم صهیونیستی به منزله اشغال دوم یاد کرد و خاطر نشان ساخت: این تصمیم مردم فلسطین در سرزمینهای ۴۸ را در مقابل دو انتخاب قرار می دهد که یا دولت یهودی را بپذیرند و یا این سرزمین را ترک کنند، به این دلیل که قانونا متعلق به مردم یهودی است.

در ادامه این بیانه آمده است: این تصمیم اشتباهی بزرگ است و تحریف و جعل تاریخ را در پی دارد و طبق بند سوم آن، اسرائیل میهن تاریخی مردم یهود است.

تجمع علماء المسلمین در ادامه با طرح سؤالی خاطر نشان ساخت: آیا زمان آن نرسیده است که حکام عربی خشم خود را نشان دهند و برای پیروزی مردم مظلوم فلسطین به پا خیزند؟
https://taghribnews.com/vdcb5sb8wrhbz8p.uiur.html
مرجع : تنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی