تاریخ انتشار۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 200327

بازداشت سرکرده باند شرارت و ناامنی جنوب سیستان و بلوچستان

با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی «امید محمودزهی» سرکرده اصلی باند شرارت و ناامنی در حوزه شهرستان های خاش و ایرانشهر، در منطقه شهردراز ایرانشهر بازداشت شد.
بازداشت سرکرده باند شرارت و ناامنی جنوب سیستان و بلوچستان
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا) معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: با پیگیریهای شورای تامین شهرستان و تلاش شبانه روزی تیپ مردم پایه صالحین ساعتی قبل این شرور در منطقه شهردراز ایرانشهر دستگیر شد.

نبی بخش داوودی افزود: امید محمودزهی سرکرده سارقان مسلح و افراد شرور منطقه خاش است که در منطقه شهردراز ایرانشهر مخفی شده بود و با تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی و امنیتی بویژه سپاه قدس ساعتی قبل دستگیر شد.

محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این فرد مجرم که به همراه همدستان خود در اواخر ماه مبارک رمضان نظم و امنیت شهر را بر هم زده و آرامش و آسایش شهروندان را سلب کرده بود در چنگال قانون گرفتار شد.

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر با دستگیری پنج نفر از اعضای باند شرارت و نا امنی، این باند سارق و شرور مسلح متلاشی شد.

فرماندار خاش ادامه داد: به فضل پروردگار، دعا و پشتیبانی مردم و تلاش و همت ماموران امنیتی و انتظامی این باند مخوف و جنایتکار دستگیر و انشاءالله بزودی به مجازات عمل های زشت و ننگین شان خواهند رسید.

چاکرزهی گفت:سارقان مسلح در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان با بر هم زدن نظم و امنیت شهر، سرقت مسلحانه از دو جایگاه سوختی کارواندر و اسکل آباد خاش و تعدادی از سوپر مارکت های سطح شهر و همچنین به گلوله بستن تعدادی از شهروندان بیگناه خاشی نگرانی های فراوانی را برای مردم و مسئولان پدید آوردند.

رییس شورای تامین شهرستان خاش بیان کرد: مدتی قبل پدر یک فرد تبعه خارجی با مراجعه به دستگاههای امنیتی و قضایی از به گروگان گرفته شدن فرزندش و تلاش گروگانگیران برای اخاذی پرده برداشت و خوشبختانه این فرد با دستور مقامات امنیتی و انتظامی به درخواستهای گروگانگیران پاسخ نداد و در نتیجه گوش پسرش توسط شرور 'ا.م' بریده شد که پس از ردیابی تماس های تلفنی و شناسایی عوامل این فعل مجرمانه و شناسایی محل اختفاء گروگانگیران فرد تبعه خارجی در ارتفاعات دشت آبخوان آزاد شد و تلاشها برای دستگیری عوامل این حادثه در دستور کار قرار گرفت.
https://taghribnews.com/vdcb5gb5zrhbgfp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی