تاریخ انتشار۲۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 260123
//دو خبر از فلسطین//

طرح تصاحب عدوانی خانه های فلسطینی های النقب توسط رژیم صهیونیستی/43 زن فلسطینی در زندان «هشارون» زندانی‌اند

رژیم صهیونیستی به گفته وزیرکشاورزی این رژیم طرحی را دردست تهیه داردکه درصورت تصویب آن درکنست(پارلمان) تمامی ساکنان فلسطینی وعرب منطقه النقب از خانه های خود رانده خواهند شد.این اقدام رژیم صهیونیستی نقض آشکار قطعنامه 2234 شورای امنیت سازمان ملل در زمینه توقف شهرک سازی اسراییل است.
طرح تصاحب عدوانی خانه های فلسطینی های النقب توسط رژیم صهیونیستی/43 زن فلسطینی در زندان «هشارون» زندانی‌اند
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، آوری آریل وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی گزارش داد : این رژیم قصد دارد تمامی فلسطینیان و اعراب ساکن در سرزمین های اشغالی را از این مناطق بیرون کند تا به شهرک سازی و توسعه شهرک های یهودی نشین ادامه دهد.
 
آریل که این مطلب را در مصاحبه با رادیو سراسری'اسرائیل' اعلام کرده بود، گفته است: این طرح که از سوی وزارت کشاورزی در حال تدوین است طی سه ماه آینده برای تصویب به کنست ارائه خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: مسئولان اسرائیلی باید نسبت به تخریب خانه های اعراب و فلسطینیان ساکن النقب و نیز تبعید و بیرون راندن آنان شدت عمل به خرج دهند.
 
این مقام رژیم صهیونیستی افزود: هرگز به فلسطینیان وعرب های ساکن النقب اجازه ساخت و ساز داده نخواهد شد.
 
43 زن فلسطینی در زندان «هشارون» زندانی‌اند
 
کمیته امور اسرا و آزادگان از زندانی بودن 43 زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی خبر داد.کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد 43 اسیر زن در بخش شماره 11 زندان «هشارون» رژیم صهیونیستی زندانی هستند.
 
بر اساس گزارش روزنامه «العربی‌ الجدید» چاپ لندن، در بیانیه کمیته امور اسرا آمده است بسیاری از این زنان زندانی، بیمار یا مجروح هستند و اداره امور زندان‌ها به سیاست «اهمال پزشکی» در حق آنها ادامه می‌دهد.
 
این کمیته هم‌چنین احکام ظالمانه در حق این زنان زندانی ، جریمه‌های مالی بالا علیه آنها و نیز محروم کردن آنها از دیدار با نزدیکانشان را محکوم کرد.
 
https://taghribnews.com/vdcb5gb5frhb08p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی