تاریخ انتشار۲۳ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : 259729
سفیر روسیه در لبنان:

غرب به رهبری آمریکا، عامل گسترش تروریسم است

سفیر روسیه در لبنان با بیان اینکه حل بحران سوریه درپشت میز مذاکرات ممکن است، تاکید کرد: غرب به رهبری آمریکا از شعارهای دموکراتیک به منظور پوششی برای گسترش تندروی و تروریسم در جهان استفاده می کند.
غرب به رهبری آمریکا، عامل گسترش تروریسم است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، «الکساندر زاسپکین» سفیر روسیه در لبنان، در مراسمی که روز جمعه به مناسبت «روز دیپلماسی روسیه» در بیروت برگزار شد، خاطرنشان کرد: اکنون در یک مرحله حساس قرار داریم زیرا غرب به رهبری آمریکا خود را پیروز جنگ سرد می داند و به همین دلیل برای تثبیت سلطه ژئوسیاسی خود از طرق مختلف و به ویژه از طریق توسعه ناتو و ساقط کردن نظام ها تلاش می کند.
 
وی تصریح کرد: غرب از شعارهای دموکراتیک به منظور پوششی برای گسترش تندروی و تروریسم استفاده می کند و این سیاست غرب موجب ایجاد فتنه ها، هرج و مرج ها و مشکلات در مناطق مختلف جهان حتی در خود کشورهای غربی شده است.
 
سفیر روسیه در لبنان با بیان اینکه«روسیه امروز برای بهبود فضا و شرایط جهانی تلاش می کند»، گفت: رویکرد راهبردی روسیه برای حل درگیری ها در سوریه و اوکراین، بر گفت گوهای ملی، توافق ملت ها و تقویت ثبات و امنیت استوار است.
 
زاسپکین با اشاره به نقش روسیه در مبارزه با تروریسم افزود: امروز باید صفوف جامعه جهانی برای نجات انسان ها از وبای تروریسم یکپارچه شود.
 
 وی درباره پرونده سوریه هم گفت که دیپلماسی روسیه ایجاد توازن و تعادل در منافع و احترام به حقوق طرف های دیگر است و بر این اساس حل همه پرونده ها از جمله بحران سوریه در پشت میز مذاکرات ممکن است.
 
سفیر روسیه در لبنان همچنین ابراز امیدواری کرد که ملت لبنان بتواند با موفقیت انتخابات پارلمانی (در ماه مه 2017) را که منافع همه گروه های لبنانی را تامین کند، به طور شفاف و دموکراتیک برگزار کند.
 
 
 
https://taghribnews.com/vdcb59b59rhbszp.uiur.html
مرجع : العالم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی