تاریخ انتشار۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : 272021

​ارسال کمک های بشردوستانه الجزایر به نوار غزه

کشتی کمک های بشردوستانه الجزایر شامل کمک های پزشکی، پوشاک و لوازم ضروری زندگی، بعداز ظهر امروز (یکشنبه) از پایتخت الجزایر به سمت نوار غزه حرکت کرد.
​ارسال کمک های بشردوستانه الجزایر به نوار غزه
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، کشتی کمک های بشردوستانه الجزایر امروز بعداز ظهر از بندر الجزیره (پایتخت الجزایر) به مقصد مصر حرکت کرده است تا این کمک ها را به نوار غزه برساند.
 
"تهامی مجوری" رهبر جمعیت علمای مسلمین الجزایر (بزرگترین تجمع مستقل علمای الجزایر) در این زمینه گفت: ان شاء الله این کمک ها با کشتی از بندر الجزیره به سوی بندر العریش در شمال شرقی مصر ارسال خواهد شد و پس از آن از راه زمینی و گذرگاه رفح به نوار غزه خواهد رسید.
 
وی افزود: این کاروان چهارمین کاروان کمک های مردمی است که تا کنون از سوی جمعیت علمای مسلمین الجزایر برای ساکنان نوار غزه ارسال شده و آماده سازی آن تقریباً دو سال به طول انجامیده است. آخرین کاروان در سال 2015 میلادی از الجزایر به سوی نوار غزه رهسپار شده بود.
 
مجوری که از اعضای کمیته نظارت بر این کاروان نیز است، درباره جزئیات این کمک ها خاطرنشان کرد: این کمک ها شامل کمک های پزشکی، پوشاک، لوازم ضروری منزل و لوازم التحریر برای دانش آموزان محاصره شده نوار غزه است که همه آنها از سوی مردم الجزایر جمع آوری شده است.
 
ترجمه و تنظیم خبر: فرشته صدیقی
https://taghribnews.com/vdcb55b58rhbzgp.uiur.html
مرجع : رأی الیوم
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی