تاریخ انتشار۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۹:۴۷
کد مطلب : 235266
مجمع جهانی تقریب طی بیانیه ای اعلام کرد:

حاكمان بحرين دچار جنون سیاسی شده اند

تنا- اختصاصی
مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه ای برخورد بدور از درایت سیاسی اخیر دولت بحرین با مخالفین بخصوص با بزرگترین تشکل سیاسی آن کشور یعنی جمعیت وفاق ملی را بشدت محکوم کرد .
حاكمان بحرين دچار جنون سیاسی شده اند
به گزارش خبرنگار تقریب، در این بیانیه تاکید شده است که رفتار اخیر و جنون آمیز حکام بحرین نه فقط به حل بحران آن کشور کمک نمی کند بلکه آنرا پیچیده تر می سازد و امنیت و ثبات کشور بحرین را به مخاطره می اندازد .

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوند در قران کریم میفرماید :" ولا تحسبن الله غافلا عما یعمل الظالمون " .
گمان مکنید که خداوند از اعمال ظالمین ناگاه است .

رفتار جنون آمیز حاکمان بحرین در برخورد با گروه های مخالف مسالمت آمیز  این کشور و بخصوص جمعیت وفاق ملی و دبیر کل این جمعیت یعنی شیخ علی سلمان نه فقط نشان بی تدبیری و هوشیاری سیاسی بلکه نوعی جنون سیاسی است که اوضاع کشور را وخیمتر از قبل میسازد و ممکن است گروه های زیادی از جوانان مخالف، بعد از آنکه از فعالیت های مسالمت آمیز خود مأيوس شده، دست به جنگ مسلحانه بزنند .

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی از حاکمان بحرین می خواهد تا دست از این رفتار های قهرآمیز که بحرین را با خطر فروپاشی مواجه می سازد و امنیت و ثبات و وحدت ملی را به مخاطره می اندازد دست بردارد . از دولت بحرین می خواهیم تا رفتاری توأم با تدبیر و حکیمانه و عاقلانه با مخالفین خود بخصوص با بزرگترین تشکل سیاسی مخالف آن کشور یعنی جمعیت وفاق ملی و دبیر کل آن شیخ علی سلمان مجاهد و مقاوم داشته باشد .

از خداوند متعال خیر و صلاح ملت بحرین و پیروزی عاجل مجاهدین این کشور مظلوم را خواهانیم .

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
12 رمضان المبارک 1437
18 / 6 / 2016

 
https://taghribnews.com/vdcb0sb50rhbf5p.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی