تاریخ انتشار۱۰ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 243465

ارتش سوریه راه گریز تروریست ها در الراموسه حلب را بست

روزنامه لبنانی الاخبار نوشت که ارتش سوریه و همپیمانان آن روز گذشته در یک عملیات ویژه و موفقیت آمیز در حلب توانستند راه گریز و منفذی را که تروریست های مسلح 24 روز قبل در منطقه الراموسه حلب ایجاد کرده بودند، ببندند.
ارتش سوریه راه گریز تروریست ها در الراموسه حلب را بست
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، روزنامه  الاخبار امروز چهارشنبه با تأکید بر اینکه دولت سوریه اصرار دارد تا زمام امور در حلب پایتخت اقتصادی این کشور را به طور کامل در اختیار داشته باشد، یک گام مهم میدانی در ریف جنوبی حلب و سیطره بر تله الصنوبرات و جنوب شرق منطقه سه دانشگاه نظامی برداشت.

گروه های تروریستی تکفیری 24 روز قبل اعلام کردند که توانسته اند، محاصره حلب را با ایجاد یک منفذ و گریزگاه در منطقه الراموسه به سوی مناطق شرقی حلب بشکنند.

پایگاه خبری لبنانی العهد هم نوشت که بخش هماهنگی گروه های تروریستی هم خبر بسته شدن منفذ الراموسه را تأیید کرده اند.

بر اساس گزارش الاخبار، ارتش سوریه موفق شده است تا سیطره آتش خود را بر جاده امدادرسانی در حومه شرقی شهر حلب تقویت کند و این گام مهم چند روز بعد از حمله های گسترده علیه تحرکات عناصر مسلح تروریست در دو منطقه دانشکده ها و الراموسه برداشته شد.

ارتش سوریه با حمله های سنگین همزمان به عناصر مسلح اجازه نداد تا استحکامات دفاعی خود را تثبیت کنند، در حالی که این عناصر درصدد توسعه مناطق تحت سیطره خود بودند.

الاخبار نوشت: تمرکز همزمان ارتش سوریه بر مناطق جنوب سه دانشکده نظامی، یگان هائی از آن در ریف جنوبی حلب پیشروی و سیطره خود بر چند شهرک و بلندی از جمله تله القراصی و القراصی و العماره و البرنده را مستحکم کردند و این وضعیت به ارتش سوریه اجازه داده تا منفذ عناصر مسلح را به طور کامل ببندد.
 
 
https://taghribnews.com/vdcb0fb5srhbaap.uiur.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی