تاریخ انتشار۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : 172068
رهبر حزب کارگر اسکاتلند:

با همکاری هم بتوانیم برای صلح و وحدت بین قومیتها اقدام مناسبی انجام دهیم

رهبر حزب کارگر اسکاتلند گفت: ما باید اهمیت ارزشهای خود را بشناسیم و برای ارزشهای مشترکمان با دیگران نیز ارزش بالایی قائل باشیم .
با همکاری هم بتوانیم برای صلح و وحدت بین قومیتها اقدام مناسبی انجام دهیم
به گزارش خبرنگار تقریب (تنا)، در ادامه دومین کنفرانس سالانه صلح و وحدت اسکاتلند، شخصیت های مختلف مذهبی و سیاسی شرکت کننده هر یک به ارائه دیدگاه های خود در خصوص ضرورت گفتگوی ادیان ونقش مؤثر آن در ایجاد تفاهم واستقرار صلح در جهان پرداختند .

برخی از رهبران ونمایندگان احزاب سیاسی مطرح اسکاتلند حضوری فعال داشتند . از جمله این افراد خانم جوهان لامونت رهبر حزب کارگر اسکاتلند بود که به طرح نقطه نظرات خود در مورد موضوعات این کنفرانس پرداخت .

رهبر حزب کارگر اسکاتلند که از احزاب قدرتمند وبا نفوذ سیاسی محسوب می شود ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع مسلمانان ازمذاهب مختلف اسلامی گفت در کودکی جمله زیبایی از مادرم شنیدم که می گفت: همه ما از یک خدا هستیم و من هیچگاه این جمله را فراموش نمی کنم لذا همه ما حداقل در این موضوع با هم اشتراک داریم.

خانم جوهان لامونت با اشاره به اهمیت گفتگوی ادیان افزود: ما همه نسبت به این موضوع متعهد هستیم، ما باید همچنین اهمیت ارزشهای خود را بشناسیم و برای ارزشهای مشترکمان با دیگران نیز ارزش بالایی قائل باشیم .

این سیاستمدار برجسته اسکاتلندی ضمن یادآوری وضعیت اسفبار خاورمیانه در حال حاضر گفت :از آنچیزی که امروزه در رسانه ها در مورد خاورمیانه می بینیم فوق العاده در هراس هستیم و امیدواریم با همکاری هم بتوانیم برای صلح و وحدت بین قومیتها اقدام مناسبی انجام دهیم.
https://taghribnews.com/vdcb05b8wrhbzgp.uiur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی