تاریخ انتشار۱۵ شهريور ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : 25276

استقبال اهل‏سنت از جشنواره فضائل رضوي

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان، استقبال جامعه اهل سنت سيستان و بلوچستان و جوانان از چهارمين جشنواره علمي - پژوهشي فضائل رضوي را بي‌نظير توصيف كرد.
استقبال اهل‏سنت از جشنواره فضائل رضوي
به گزارش خبرگزاری تقریب (تنا):
"نورالله برشان" مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان اظهار داشت: چهارمين جشنواره فضائل رضوي پيرامون سه محور اصلي ۱۹ مهرماه ۸۹ در زاهدان برگزار مي‌شود.

وي افزود: موضوع‌هاي اين جشنواره پيرامون سه محور "روابط اجتماعي امام و مردم (با تأكيد بر آموزه‌هاي رضوي)"، "مباني دولت و حكومت اسلامي در سنت و سيره رضوي" و "شرايط خاص اجتماعي- سياسي دوران امام رضا (ع) و نقش ويژه آن حضرت در پيشبرد اهداف دين" است.

وي افزود: با توجه به اينكه جشنواره امسال تخصصي برگزار مي‌شود، تاكنون با استقبال بي‌نظير علاقه‌مندان به فرهنگ رضوي از اهل سنت و تشيع روبرو شده و بيش از ۷۰ مقاله به دبيرخانه جشنواره ارسال شده است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان بيان كرد: اشاعه و ترويج فرهنگ رضوي، گسترش فعاليت‌هاي پژوهشي تشيع و اهل سنت در ارتباط با سيره عملي امام رضا (ع) از مهم‌ترين اهداف اين جشنواره است.

برشان يادآور شد: جشنواره رضوي تأثير بسزايي در پرورش فرهنگ و جايگاه اهل بيت(ع) در ميان مردم سيستان و بلوچستان گذاشته است كه استقبال شيعه و سني گواه بر اين ادعا است.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي سيستان و بلوچستان بيان كرد: براي نفرات اول تا سوم اين همايش، جوايز ارزنده معنوي سفر حج عمره، زيارت عتبات عاليات و سوريه اعطا مي‌شود.



https://taghribnews.com/vdcb05b5.rhbszpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی