تاریخ انتشار۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب : 260942

هلاکت یکی از سرکردگان طالبان در کراچی

منابع پلیس پاکستان از کشته شدن یکی از سرکردگان گروه تروریستی طالبان در عملیات ضد تروریستی در شهر کراچی خبر دادند.
هلاکت یکی از سرکردگان طالبان در کراچی
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، منابع پلیس پاکستان اعلام کردند یکی از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به "تحریک طالبان پاکستان" معروف به "گل زمان" به همراه هشت تروریست دیگر، امروز (چهارشنبه) درعملیات ضدتروریستی در شهر کراچی کشته شدند.
به گفته منابع مذکور، این عملیات ضدترویستی پس از دریافت یک سری اطلاعات دقیق از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی این کشور مبنی بر حضور تعدادی تروریست در منطقه "مالیر" کراچی انجام شد.
 
گزارش ها حاکی است برخی افراد کشته شده در این عملیات، در حملات تروریستی متعدد در گذشته دست داشته اند و برخی از آنان نیز درحال تعلیم دیدن برای انجام حملات انتحاری بودند.  نیروهای پلیس مقدار زیادی سلاح سبک و مواد منفجره از مخفی گاه این تروریست ها کشف کردند.
همچنین روابط عمومی ارتش پاکستان اعلام کرد که در جریان حملات شب گذشته جنگنده های نیروی هوایی این کشور به مواضع و مخفی گاه های شناسایی شده تروریست ها در مناطق شمال غربی پاکستان(منطقه قبیله ای خیبر ایجنسی)، تعدادی از آنان کشته شدند و خسارات زیادی به مخفی گاه های آنان وارد شد.
 
پس از وقوع حملات تروریستی و انفجارهای انتحاری پی در پی که روزهای گذشته در مناطق مختلف پاکستان رخ داد و بیش از یکصد کشته و صدها مجروح برجای گذاشت، نیروهای مسلح این کشور بار دیگر روند علمیات ضدتروریستی و حمله به مواضع شبه نظامیان را تشدید کرده اند.
 
طبق گزارش نهادهای رسمی پاکستان، در نتیجه عملیات های ضدتروریستی روزهای اخیر در مناطق مختلف پاکستان، بیش از یکصد تروریست کشته و صدها نفر مظنون به دست داشتن در فعالیت های تروریستی یا همکاری با آنها، بازداشت شده اند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcaywnuu49nio1.k5k4.html
مرجع : ایرنا
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی