تاریخ انتشار۹ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 170348
قاضی عسگر:

کشورهای اسلامی باید به کمک مردم فلسطین آمده و غزه را بسازند/اسرائیل در همه‌جای دنیا منفور است

نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی گفت: کشورهای اسلامی بدون توجه به این فریبکاری های غرب باید به کمک مردم فلسطین آمده و غزه را بسازند.
کشورهای اسلامی باید به کمک مردم فلسطین آمده و غزه را بسازند/اسرائیل در همه‌جای دنیا منفور است
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)؛ حجت الاسلام و المسلمین "سیدعلی قاضی عسگر" نماینده ولی فقیه در امور حج و سرپرست حجاج ایرانی در همايش "قدس، مساله فلسطين و مسووليت مسلمانان" که در مکه مکرمه برگزار شد، اظهار داشت: قدرت های شیطانی با ایجاد رژیم صهیونیستی و فراخوان یهودیان از سراسر جهان به سرزمین فلسطین درپی فتنه انگیزی در خاورمیانه هستند.

وی افزود: این کشورها رژیم صهیونیستی را با این خیال که روزی خاورمیانه بزرگ را تصرف و قلمرو خود را از نیل تا فرات گسترش دهند ایجاد کردند.

نماینده ولی فقیه در امور حج با بیان اینکه آنها می خواهند یهود را به قدرت برتر دنیا تبدیل کنند، گفت: حاکمان رژیم غاصب صهیونیستی جنایتکار جنگی هستند و جهانیان دیدند که انها در جنگ ۵۱ روزه بیش از ۲ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین را به خاک و خون کشیدند، ساختمانهای مسکونی ، مساجد و مدارس زیادی را تخریب کردند.

قاضی عسگر افزود: ملت قهرمان فلسطین هیچگاه از قدرت شیطانی این رژیم جنایتکار نهراسیدند و با مقاومت و ایستادگی در برابر قدرت شیطانی پیروزی بزرگی را رقم زدند.

وی گفت: غرب برخلاف شعارهایی که می دهد به دموکراسی اعتقاد ندارد چرا که اگر چنین بود به فلسطینیان اجازه می داد در یک فضای ازاد سرنوشت خود را تعیین کنند.

قاضی عسکر در ادامه افزود: امروز اسرائیل در همه‌جای دنیا منفور است و همین‌ها كه داعش را به‌وجود آورده‌اند، به صحنه آمده‌اند و در بمباران‌های خودشان چاه‌های نفت سوریه را نابود می‌كنند تا ضربه‌ای كاری به اقتصاد كشورهای اسلامی بزنند.

نماینده‌ ولی‌فقیه در امور حج و زیارت با ذكر این‌كه در شرایط كنونی می‌بایست ملت‌های مسلمان به كمك غزه بیایند گفت: همه مسلمانان باید تلاش كنند تا نیازهای مختلف مردم فلسطین تامین شده و ان‌شاء الله روزی فرابرسد كه به رهبری ولی‌امر مسلمین در قدس نماز بگذاریم. چه آنكه، روز پیروزی نهایی امت اسلامی بر جنایت‌كاران صهیونیست نزدیك است.
https://taghribnews.com/vdcaywn6a49n0e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی