تاریخ انتشار۸ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 232943

داعش در کمین جام ملت های اروپا

رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان گفت گروه تروریستی داعش "جام ملت‌های اروپا 2016" را هدف قرار داده است.
داعش در کمین جام ملت های اروپا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از روسیا الیوم، هانس گئورگ ماسن، رئیس سازمان اطلاعات داخلی آلمان، با اشاره به نقشه داعش برای جام ملت های اروپا، خاطرنشان کرد: در حال حاضر هیچ دلیل ملموسی برای اجرای این نقشه وجود ندارد.
 
ماسن دیروز در گفتگو با "راینشه پست" گفت: ما می دانیم که داعش جام ملت‌های اروپا را هدف گرفته است. اگرچه
دلیل عینی و ملموسی برای اجرای نقشه حمله وجود ندارد اما شواهدی هست که نشان می دهند داعش یا جبهه النصره، شاخه مسلح القاعده در سوریه، خود را آماده حمله به اهدافی در کشورهای اروپایی می کنند.
 
پیش از ماسن، رئیس سازمان اطلاعات فرانسه هم گفته بود عناصر داعش خود را آماده حمله به نقاط پرجمعیت در جریان برگزاری جام ملت‌های اروپا می کند.
 فرانسه، میزبان این دوره از جام ملت‌های اروپاست. قرار است باشگاههای فوتبال اروپا از دهم ژوئن تا دهم ژوییه در 10 ورزشگاه در شهرهای مختلف این کشور با هم رقابت کنند.
 
پاریس چند ماه پیش هم صحنه حملات خونین تروریستها به چند باشگاه شبانه، ورزشگاه و سالن اپرا بود و در آن حمله ها، 130 نفر کشته شدند.
 
انتظار می رود حدود دو و نیم میلیون نفر، به تماشای رقابت های جام ملت‌های اروپا بروند. در این جام، 24 تیم منتخب در 51 مسابقه با هم رقابت خواهند کرد.
 
کارشناسان تأکید دارند که داعش ساخته و پرداخته سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است و این گروه تروریستی با اقدامات جنایتکارانه خود به دنبال تخریب چهره اسلام در دنیا است.
 
https://taghribnews.com/vdcayunue49neo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی