تاریخ انتشار۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۶
کد مطلب : 192849

ارائه خدمات درمانی به نیازمندان در یکی از مساجد آمریکا

یکی از مساجد آمریکا خدمات درمانی قابل توجهی به نیازمندان و نمازگزاران مسلمان ارائه می کند.
ارائه خدمات درمانی به نیازمندان در یکی از مساجد آمریکا
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، مسجد "حضرت مریم(س)" در ایالت فلوریدای آمریکا، یک کلینیک درمانی رایگان برای مسلمانان، در مرکز اسلامی "دلتونا" تأسیس کرد. خدمات درمانی در این کلینیک، مخصوص کسانی است که وضع مالی مناسب و دفترچه بیمه درمانی ندارند.
 
"ریاض قریشی"، رئیس هیئت امنای مسجد مریم(س) در این باره گفت: یکی از آموزه‌های دین اسلام این است که خدمت به انسان‌ها، خدمت به خداست. درمان بیماران نیازمند نیز یکی از مهم ترین راه‌های خدمت به مردم است، چرا که بسیاری از مردم به خدمات مناسب درمانی دسترسی ندارند.
 
وی در مورد مراجعه کنندگان به مسجد نیز گفت: حدود 200 نمازگزار روزانه به این مسجد می آیند و در برنامه های ما شرکت می کنند. در این مسجد شیعیان و اهل تسنن در کنار هم نماز می‌خوانند. مردم این منطقه تحصیلات بالایی دارند و می‌خواهند در صلح و آرامش زندگی کنند.
 
 با اینکه کشور آمریکا ثروتمندترین کشور جهان است اما تنها کشور توسعه یافته است که همه شهروندان خود را تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار نداده است. گرانی سرسام آور خدمات پزشکی در این کشور باعث شده است که بسیاری از فقرا در این کشور توانایی مراجعه به پزشک را نداشته باشند و همین مسأله باعث کاهش امید به زندگی در این کشور شده است.
 
https://taghribnews.com/vdcayun6o49noa1.k5k4.html
مرجع : onislam
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی