تاریخ انتشار۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب : 259043

استفاده رژیم صهیونیستی از سم شکلاتی در منطقه نابلس

شهروندان فلسطینی در جنوب شهر نابلس از اقدام هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ریختن "مواد سمی به شکل شکلات" روی منطقه نابلس خبر دادند.
استفاده رژیم صهیونیستی از سم شکلاتی در منطقه نابلس
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شهروندان فلسطینی دو شهرک بورین و مادما در جنوب نابلس واقع در کرانه باختری رود اردن گزارش دادند: هواپیماهای اشغالگران صهیونیست جمعه شب مواد مشکوکی مانند "شکلات های روکش دار" را در اطراف دو شهرک یاد شده پخش کردند.
 
این شهروندان افزودند: از طریق بلندگوهای مساجد به مردم هشدار داده شده است که از نزدیک شدن به آنها یا لمس کردنشان خودداری کنند.
 
به گفته این شهروندان، این مواد مشکوک شبیه شکلات، در واقع موادی بسیار سمی است که در اطرف منطقه یاد شده ریخته شده است. این منطقه دو شهرک یاد شده را از شهرک های صهیونیست نشین اطراف جدا می کند.
 
برپایه این گزارش، از شهروندان خواسته شده است که در صورت پیدا کردن این مواد، موضوع را به مرکز دفاع شهری اطلاع دهند و به کودکان خود هشدار دهند که به آنها دست نزنند.
 
این مواد نگرانی هایی را در بین شهروندان فلسطینی ایجاد کرده است زیرا ممکن است کودکان آنها را پیدا کنند و خطری برای سلامتی آنها به شما رود، یا احشام با خوردن آنها تلف شوند.
 
 
https://taghribnews.com/vdcayonue49nmw1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی