تاریخ انتشار۵ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱
کد مطلب : 295746
مسئول شعبه پیرانشهر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی:

​وحدت نقش اساسی در اقتدار امت اسلامی دارد

مسئول شعبه پیرانشهر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی گفت: تنها راه مبارزه با استکبار، جهاد با نفس و پیروی از دستورات دین اسلام و وحدت بین مسلمانان است که نقش اساسی در اقتدار امت اسلامی دارد.
​وحدت نقش اساسی در اقتدار امت اسلامی دارد
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا هاشم آبادی در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که با حضور روحانیون اهل سنت برگزار شد، اظهار داشت: امروز وحدت یکی از قوی ترین عواملی است که باعث توانمندی امت اسلامی و موجب می شود دشمنان اسلام نتوانند توطئه های خود را عملی کنند.

وی افزود: در این برهه از زمان باید بخود آییم و این اعمال پسندیده را سر لوحه زندگی قرار دهيم.

مسئول شعبه پیرانشهر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان اضافه کرد: ایجاد تفرقه و دودستگی در جامعه دسیسه دشمن برای خدشه‌دار کردن وحدت جامعه اسلامی است.

هاشم آبادی در ادامه با بیان اینکه شهدا حق بسیار بزرگی بر گردن ما دارند، تصریح کرد: شهادت بزرگترین فضیلت است که نصیب یک فرد مسلمان می شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر امروزه مسلمانان در اقتدار و امنیت با مشکلات زیادی مواجه هستند به دلیل عدم روحیه شهادت طلبی است.

مسئول شعبه پیرانشهر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت آذربایجان غربی اضافه کرد: رزمندگانی که به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند، از جان خود گذشتند تا اسلام و ایران و اعتقادات اسلامی بماند.

همچنین برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر و مسابقات هنری نقاشی با موضوعات استکبارستیزی، دفاع مقدس، جهاد و شهادت، حجاب و عفاف از دیگر برنامه های جنبی مراسم گرامیداشت هفته بسیج بود.
https://taghribnews.com/vdcaymnui49no01.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی