تاریخ انتشار۵ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 196142
ولید المعلم:

تکفیری ها منطقه را تهدید می کنند

وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با اعضای هیئت اعزامی آفریقای جنوبی به دمشق فعالیت عناصر تکفیری که توسط برخی کشورها حمایت می شوند را تهدیدی علیه صلح منطقه دانست.
تکفیری ها منطقه را تهدید می کنند
به گزارش خبرگزاری(تنا)، "ولید المعلم" در این دیدار جزئیاتی از حملات وحشیانه علیه سوریه که تهدیدی علیه ثبات و در راستای گسترش تفکر تکفیری در منطقه خاورمیانه، آفریقا و سایر کشورها برای خدمت به رژیم صهیونیستی و آمریکا است، ارائه کرد.

وی افزود: برخی کشورها از تروریسم تکفیری به صورت کمک های مالی، تسلیحاتی، آموزشی و تسهیل عبور تروریست ها از طریق مرزهای سوریه حمایت می کنند که این اقدام تهدید مستقیم علیه صلح، امنیت و ثبات در منطقه و کل جهان است.

وزیر امور خارجه سوریه با اشاره به اهمیت نقش آفریقای جنوبی در تبیین حوادث سوریه و حمایت از مقاومت ملت این کشور در تداوم مبارزه علیه تروریسم تکفیری و جنایت وحشیانه آنها، بر ضروت دیدارها و رایزنی ها میان طرف های سوری در مسکو به منظور آمادگی برای برگزاری کنفرانس ژنو ۳ تاکید کرد.

در این دیدار سکوبیا فرستاده ویژه رئیس جمهوری آفریقای جنوبی بر حمایت آفریقای جنوبی بر حل مسالمت آمیز بحران سوریه تاکید و ابراز امیداواری کرد که این بحران هر چه سریعتر پایان یابد.
 
https://taghribnews.com/vdcayin6u49no61.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی