تاریخ انتشار۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب : 291948
مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت آذربایجان غربی :

​وحدت یک تاکتیک استراتژیک برای حفظ اسلام هست/ مسلمانان باید آماده جهاد فرهنگی باشند

مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت آذربایجان غربی با اشاره به لزوم تعمیق وحدت میان مسلمانان شیعه و سنی در کشور، گفت: وحدت یک تکنیک نیست بلکه یک راهبرد و تاکتیک استراتژیک برای حفظ اسلام هست.
​وحدت یک تاکتیک استراتژیک برای حفظ اسلام هست/ مسلمانان باید آماده جهاد فرهنگی باشند
حجت الاسلام و المسلمین "عسگر فعال آذر" در گفتگو با خبرنگار تقریب در ارومیه اظهار داشت: راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان وحدت و انسجام مسلمانان است.

وی افزود: سیاست نظام استکباری در کشورهای اسلامی فقط ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی نیست، بلکه دشمن اصل دین را نشانه گرفته است؛ فعال آذر ادامه داد: دشمن ایمان و عمل صالح مسلمین را مورد هدف قرار داده است.

مسوول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت ادامه داد:در شرایط فعلی،  فوری ترین و مهمترین امر برای شیعه و سنی و جهان اسلام، تشکیل یک امت واحده اسلامی متناسب با الگوی قرآنی است.

فعال آذر تصریح کرد: حضرت امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تقریب مذهب اسلامی، تشکیل امت واحده اسلامی و اتحاد میان مسلمانان تأکیدات اساسی و جدی داشته و دارند.

به گفته وی در شرایطی که نظام استکباری به دنبال ایجاد اختلال در بحث جهاد فرهنگی با ایجاد تفرقه و نفاق است، ضروری است، مسلمانان در راه جهاد فرهنگی بیشتر تلاش و تمرکز کنند.

فعال آذر با اشاره به اینکه مسلمانان باید آماده جهاد فرهنگی باشند و در برابر تفرقه دشمنان بایستند، خاطرنشان کرد: برای تقویت جهاد فرهنگی باید دشمن شناسی را تقویت کنیم، چرا که دشمن با تمام قدرت وارد مبارزه شده و مباحث فرهنگی ما نیز از هر جهاتی مورد رخنه واقع شده است.

مسؤول دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت آذربایجان غربی افزود: مسؤولین باید مسؤولیت خود را در برابر خداوند متعال ببینند و به مقام معبود در درگاه الهی برسند و خالصانه در انجام وظایف تلاش کنند.
https://taghribnews.com/vdcay6nua49noo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی