تاریخ انتشار۱ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۹
کد مطلب : 294909
امام جمعه مهاباد:

​بسیج فهم درست اتحاد مسلمانان است/ نابودی داعش میوه شیرین درخت همبستگی است

دومین همایش ائمه جمعه، جماعات اهل سنت و هیئت امنای مساجد با فرماندهان پایگاه های مقاوت بسیج در مهاباد برگزار شد.
​بسیج فهم درست اتحاد مسلمانان است/ نابودی داعش میوه شیرین درخت همبستگی است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، این همایش با محوریت پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و شکست داعش در دومین روز هفته بسیج در مهاباد برگزار شد.

امام جمعه مهاباد نیز در این همایش به نابودی شجره خبیثه داعش به دست رزمندگان اسلام اشاره کرد و گفت: نابودی امروز گروهک تروریستی تکفیری داعش، میوه شیرین درخت اتحاد و همبستگی است.

ماموستا عبدالقادر سهرابی تصریح کرد: به دنبال از بین رفتن داعش در منطقه روحانیون وظیفه دارند تفکر داعشی را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: دشمن برای از بین بردن نفوذ ایران در خاورمیانه به دنبال تقویت داعش در منطقه بود که فتنه سیاه و مسموم گروهک آمریکایی صهیونیستی داعش با جان فشانی های شهید حججی ها خنثی شد.

سهرابی اذعان کرد: تحقق اهداف و آرمان های مقدس شهیدان و شهید حججی باید همواره الگوی مردم و جوانان ایران اسلامی باشد.

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مهاباد نیز در این همایش گفت: نقش روحانیت در پیروزی انقلاب اسلامی ایران بی بدیل و انکارناپذیر است لذا اسلام و انقلاب بدون روحانیت معنی ندارد.

ایرج شجاعی افزود: بیشترین شهید در مناطق کردنشین از قشر روحانیت است که این خود میزان تاثیرگذاری و ایثارگری روحانیون را نشان می دهد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بسیج پشتوانه انقلاب و یکی از عوامل اصلی در خنثی سازی توطئه های دشمنان است، یادآور شد: دیگر ابتکار و درایت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تشکیل بسیج بود که ماندگاری آن انقلاب را تضمین کرده است.

فرماندار شهرستان ویژه مهاباد اضافه کرد: بسیج فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است و این نیروی مخلص علاوه بر حفاظت از انقلاب در انجام کارهای عمرانی، پل سازی و آبادانی کشور مشارکت داشته و در کنار مردم و نظام است.

فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد گفت: روحانیت در تمام برهه های انقلاب و مبارزه با استکبار جهانی نقش محوری داشته و دارد.

سردار دلاور رنجبرزاده اظهار داشت: با گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب هنوز هم روحانیت است که با حضور در میان مردم قوت قلب آنها می شود.

وی افزود: امروز شاهد سرنگونی گروه تروریستی داعش هستیم گروهی که با پرچم اسلام عده ای را فریب داد غافل از اینکه داعش نیروی پیاده آمریکا و صهیونیست است و بر این اساس جنایت های بسیاری را مرتکب شدند.

به گفته رنجبرزاده افتخار شکست داعش و پیروزی بر آمریکا در عراق و سوریه نصیب ایران شده که البته تحقق وعده الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت مهاباد نیز در این همایش گفت: روحانیون و ماموستاها باید جوانان را بیدار کنند و بذر وحدت بنشانند و از ظرفیت آنها برای جذب و حفظ جوانان برای دفاع از اسلام و مسلمین استفاده شود.

حجت الاسلام حیدرعلی پوراحمدی با تاکید بر نقش محوری روحانیت در روشنگری و هدایت نسل ها و اقشار مختلف جامعه، اظهار داشت: آگاه سازی نسل جوان از نقشه های پنهان و آشکار دشمن از جمله مسئولیت های خطیر روحانیون است.

وی عملکرد روحانیون را مطلوب توصیف و تصریح کرد: کفر جهانی برای رسیدن به اهداف خود در سال های گذشته فعالیت های مختلفی را برای ضربه زدن به اعتقادات جوانان انجام داده ولی با هوشیاری مردم نقش بر آب شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت مهاباد خاطرنشان کرد: بسیج خط شکن در همه عرصه‌ها است و کشور ایران به برکت نیروهای جان بر کف بسیجی بیمه شده و در کنار روحانیت همواره امنیت را به ارمغان آورده است.
https://taghribnews.com/vdcawynuo49noo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی