تاریخ انتشار۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : 272309
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت بوکان:

​جنایات جریان‌های تکفیری اهمیت روز قدس را دوچندان کرده است

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت بوکان گفت: جنایات جریان‌های تکفیری، تحولات منطقه و اینکه جای ظالم و مظلوم عوض می شود، مذاکره پنهانی برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی اهمیت روز جهانی قدس را دوچندان کرده است.
​جنایات جریان‌های تکفیری اهمیت روز قدس را دوچندان کرده است
به گزارش خبرگزاری تقریب از ارومیه، ماموستا حیدر علی پوراحمدی در گفت و گوی اختصاصی اظهار داشت: مسلمانان جهان امسال لازم است با همت بیشتر پیام آزادی فلسطین و جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان اعلام کنند.

وی با بیان اینکه روحیه حق‌طلبی و دفاع از مظلوم همچنین آرمان‌گرایی همیشه در فطرت و نهاد آدمی به ویژه جوانان کشور ما وجود دارد، عنوان کرد: امسال با توجه به اینکه با عمل غیرانسانی تکفیریون و داعش مواجه شدیم حضور مردم به ویژه جوانان در راهپیمایی روز قدس پیام یکپارچگی دین اسلام را نشان می‌دهد.

پوراحمدی بر لزوم برگزاری هر چه باشکوه تر راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و گفت: مبارزه با استکبار جهانی، صهیونیسم و حرکت در راستای تحقق تئوری امام راحل وظیفه همگان است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت بوکان ادامه داد: در این روز چه شیعه و چه سنی در کنار هم در سراسر جهان در دفاع از فلسطینیان فریاد می زنند که ملت فلسطین حق بقا و زندگی دارد و در زیر پرچم قرآن و کلام پیامبر اسلام(ص) جمع می شوند تا حمایت خود را از ملتی که در 60 سال گذشته مورد ظلم و کشتار قرار گرفته است اعلام کنند.

وی افزود: امروز سکوت بعضی از کشورهای اسلامی موجب ظلم و ستم به مردم مظلوم فلسطین و تجاوزات بیشتر‌ صهیونیست‌ علیه مردم مظلوم فلسطین شده است.
 
https://taghribnews.com/vdcawunuo49n0e1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی