تاریخ انتشار۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۹:۱۸
کد مطلب : 229901

مخالفت نژادپرستانه آلمانی ها با ظواهر دین اسلام

حزب راستگرای آلمان با برگزاری کنگره سالانه خود، خواستار ممنوع شدن ساخت گلدسته های مساجد و پخش اذان در مساجد این کشور شد.
مخالفت نژادپرستانه آلمانی ها با ظواهر دین اسلام
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) به نقل از خبرگزاری دولتی اردن، «حزب آلترناتیو برای آلمان» که کنگره سالانه خود را به دلیل اعتراض مخالفانش، در تدابیر امنیتی شدید برگزار کرده است، اعلام کرد دین اسلام هیچ گونه ارتباطی با آلمان ندارد.

رهبران این حزب همچنین خواستار ممنوع شدن استفاده از برقع (نقاب) برای زنان مسلمان و نیز ممنوعیت ساخت گلدسته برای مساجد این کشور و پخش اذان شدند.
 
همزمان با برگزاری کنگره سالانه این حزب راستگرای آلمانی ، دست‌کم هزار نیروی پلیس آلمان برای تامین امنیت این کنگره به حال آماده باش درآمدند.

همچنین نیروهای پلیس برای متفرق کردن مخالفان این حزب که چوب و میله های آهنی در دست داشتند، از گاز فلفل استفاده کردند و نزدیک به 400 نفر از آنها را پس از درگیری با اعضای حزب مذکور  بازداشت کردند.
 
معترضان همچنین مقادیر زیادی لاستیک خودرو را مقابل ساختمان محل برگزاری این کنگره به آتش کشیدند و بطری های آتش زا به سمت نیروهای پلیس و خبرنگاران حاضر در محل پرتاب کردند.
 
پیش بینی می شود «حزب آلترناتیو برای آلمان» که متهم به سیاست های عوام گرایانه و جنجالی است، آشکارتر از گذشته سیاست های خود را در مخالفت با ظواهر دین اسلام در آلمان اعلام کند.
 
https://taghribnews.com/vdcawonu649nuo1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی