تاریخ انتشار۲۵ تير ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۴۲
کد مطلب : 56640

اسلام هراسی به روش جدید

تنا ــ اتریش
غرب نه تنها از گسترش اسلام در پایگاه های خود می ترسد، بلکه مهاجرت مسیحیان از خاورمیانه به دیگر نقاط جهان را نیز نمی پسندد
اسلام هراسی به روش جدید
در زیر نوشته ای از سایت خبری را مرور می کنیم که نگارنده مطلب با انتخاب تیتر "مسیحیان را نجات دهید" سعی در تاثیرگذاری بیشتر در ذهن مخاطب خود کرده ومسیحیت را به عمد در مقابل اسلام قرار می دهد.
وی اظهارداشته است که جمعیت مسیحیان در عراق و در زمان حکومت صدام یک میلیون نفر بوده که بعد از سقوط حکومت مذکور این رقم به سیصدهزار نفر کاهش پیدا کرده است.
نویسنده سپس مدعی شده که مهاجرت مسیحیان نه صرفا به خاطر ترک اجباریِ! کشور توسط پیروان ادیانی به جز اسلام، بلکه به این دلیل است که تاثیرگذاری غرب در این کشور به حداقل برسد.
در ادامه با نقل جمله ای از آقای "هرمان تویله"، رئیس مؤسسه مطالعات شرقی و مسیحی دردانشگاه هلندی "Radboud University Nijmegen" میخوانیم: "مسیحیت نه فقط غربی است، بلکه اصالتا متعلق به شرق می باشد. این دین کهن تر از اسلام است و کسی نمیتواند بدون فهم مبانی اولیه این دین، از اسلام چیزی درک کند!"
وی اینچنین ادامه میدهد: " دانستن تاریخ مسیحیت در عراق، پنجره ای را به این سوال باز می کند که چگونه افکار کلیسا رشد می کنند و سپس می میرند. این مساله به وضوح نشان می دهد که چرا مسیحیان عراقی به مکانی مثل سن دیگو فرار می کنند!! براستی نگاه داشتن پیروان این دین در خاورمیانه برای آینده دنیا بسیار حائز اهمیت می باشد."
همان طور که ملاحظه کردید، تا به امروز غرب نه تنها از گسترش اسلام در پایگاه های خود می ترسید، بلکه مهاجرت مسیحیان از خاورمیانه به دیگر نقاط جهان را نیز نمی پسندد و بدون اشاره به تجاوز نیروهای آمریکایی به کشور عراق، این موضوع را به خفقان به اصطلاح رایج در این کشور ربط می دهد.

https://taghribnews.com/vdcawinm.49niy15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی