تاریخ انتشار۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳
کد مطلب : 156803

فلسطین با وحدت و مقاومت آزاد می شود

تنا -بیروت
نماینده اتحادیه روزنامه نگاران لبنانی تأکید کرد: سکوت جوامع بین المللی در برابر تجاوزهای رژیم صهونیستی موجب ادامه جنایتهای این رژیم در حق اسرا و بازداشت شدگان می شود.
فلسطین با وحدت و مقاومت آزاد می شود
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا) کمیته هماهنگی اسرا و آزادگان لبنان- فلسطین، نشستی در دفتر اتحادیه روزنامه نگاران بیروت به منظور همبستگی با اسرای فلسطینی و لبنانی در بند رژیم صهیونیستی و با حضور نمایندگانی از احزاب مختلف فلسطینی تشکیل داد.

در این نشست "فواد حرکه" نماینده اتحادیه روزنامه نگاران لبنانی گفت: فلسطین در اسارت است و مسئولین باید به هر شکل ممکن این کشور را از قید و بندهایی که به آن گرفتار شده است نجات دهند.

وی در ادامه افزود: اتحاد بین گروه های مقاومت و به کار گیری کامل امکانات مادی و معنوی در رویارویی با نیروهای اشغالی می تواند موجب تحکیم قدرت آنان و شکست دشمن و برپایی دولت فلسطین شود.

فواد حرکه تصریح کرد: در روز همبستگی با اسرای در بند زندانهای رژیم صهیونیستی از جوامع بین المللی می خواهیم که در برابر تعهدات قانونی و اخلاقی خود مسئولیت پذیر باشند زیرا سکوت این جوامع در برابر تجاوزهای رژیم صهونیستی موجب ادامه جنایتهای این رژیم در حق اسرا و بازداشت شدگان می شود.

"صلاح یوسف" عضو دفتر سیاسی جبهه آزادی بخش فلسطین هم تأکید کرد: کشورهای عربی و مسلمان هم  باید در جهت پایان دادن هر چه سریعتر به بحران فلسطین اقدام کنند.

وی با بیان این مطلب افزود: پایان تجزیه فلسطین و بازگردان وحدت ملی به این کشور بهترین هدیه ای است که می توان در این روز به اسرا اهدا کرد و تنها راه، مبارزه با رژیم صهیونیستی است.

"احمد ملّا"عضو دفتر سایسی حزب الله هم در این نشست اظهار داشت: روز اسیر روز شهدای زنده است، و پاسخ ما به جنگهای خونین و فتنه انگیز فقط وحدت داخلی و اسلامی است.
https://taghribnews.com/vdcawin6e49nma1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی