تاریخ انتشار۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : 218200

تمایل پاکستان به خرید مواد غذایی حلال از ایران

مدیرکل استاندارد پاکستان، با تأکید بر اهتمام کشورش به تولید مواد غذایی حلال گفت: ترجیح می دهیم محصولاتی که به صورت حلال تولید می شود را از کشورهایی مانند جمهوری اسلامی ایران تهیه کنیم.
تمایل پاکستان به خرید مواد غذایی حلال از ایران
به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، "برکت سعید مامون" مدیرکل استاندارد پاکستان، عصر سه شنبه درحاشیه بازدید از شهرک صنعتی شکوهیه قم گفت: هدف اصلی ما از سفر به جمهوری اسلامی امضای یادداشت تفاهم بین سازمان های استاندارد ایران و پاکستان به منظور تقویت همکاری های اقتصادی و بازرگانی بین دو کشور است.
 
وی هدف دیگر این سفر را بازدید از مراکزآموزش کنترل کیفیت و آزمایشگاه های تست محصول در ایران عنوان کرد و گفت: درحقیقت سامانه های استانداردی که بین ما و ایران وجود دارد مشابه هم است ولی وضعیت ایران به لحاظ امکانات و تجهیزات بسیار بهتر از پاکستان است، لذا ما به جمهوری اسلامی آمده ایم تا از تجربه های این کشور استفاده کنیم.
 
مامون با بیان اینکه پاکستان آمادگی استقبال از هیات های ایرانی را دارد، خاطرنشان کرد: با تبادل اطلاعات و منابع انسانی که در اختیار داریم می توانیم به ارتقای سطح روابط اقتصادی میان دو کشور کمک کنیم.
 
"برکت سعید مامون" مدیرکل استاندارد پاکستان، "محمد خالد صدیق" مشاور وزیر علوم و فناوری پاکستان و هیات همراه در سفر به استان قم، پس از زیارت بارگاه ملکوتی حضرت معصومه (س) از بخشهای گوناگون تولید و آزمایشگاهی کارخانه های شرکت لینا نیک بازدید و در جلسه ای با مدیران این شرکت گفت وگو کردند.
 
در این بازدید، محمد علی شجاعی مشاور عالی سازمان ملی استاندارد ایران، سعید حسنی کارشناس بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران و منصور فرزانه مدیرکل، سعید پروانه معاون ارزیابی انطباق و فاطمه عاملی رئیس اداره امور آزمایشگاه های اداره کل استاندارد استان قم این هیات را همراهی می کردند.
 
استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، سلفچگان، محمود آباد، چاپ و نشر الغدیر نمونه کشوری، قنوات، گنجینه و تخصصی فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.
 
https://taghribnews.com/vdcawanuw49n6u1.k5k4.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی